Mēnešalga:
2880 līdz 3200 EUR
Valsts pārvalde
Atrašanās vieta:
Emīlijas Benjamiņas iela 3, Rīga

Pretendentiem jāpiesakās līdz


Satiksmes ministrija (reģistrācijas Nr. 90000088687) izsludina konkursu uz

Administratīvā departamenta Dokumentu un elektroniskās pārvaldes

nodaļas vadītāja amatu

Piedāvājam:

  • Interesantu un atbildīgu darbu informācijas tehnoloģiju un dokumentu pārvaldības jomā
  • Mēnešalgu no 2880 euro līdz 3200 euro
  • Papildatvaļinājumu, papildu brīvdienas un citas sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
  • Atvaļinājuma pabalstu un prēmiju reizi gadā atbilstoši darba izpildes novērtējumam iekšējos normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā un apmērā
  • Veselības apdrošināšanu (pēc nostrādātiem 6 mēnešiem)
  • Darba vietu Rīgas centrā un labus darba apstākļus
  • Elastīgā un daļēji attālinātā darba iespējas
  • Profesionālās kvalifikācijas celšanas pasākumus

Galvenie pienākumi:

  • Organizēt, plānot, vadīt un kontrolēt nodaļas darbu, nodrošinot dokumentu pārvaldības, arhīva un informācijas tehnoloģiju pārvaldības procedūru un funkciju izpildi, normatīvo aktu uzturēšanu, aktualizēšanu un attīstību ministrijā
  • Izstrādāt un ieviest informācijas tehnoloģiju stratēģiju un nodrošināt informācijas tehnoloģiju darbību ministrijā
  • Konsultēt ministrijas nodarbinātos un nepieciešamības gadījumā plānot un nodrošināt apmācības par informācijas tehnoloģiju un informācijas sistēmu lietošanu
  • Koordinēt un kontrolēt informācijas tehnoloģiju projektus, kā arī kontrolēt to atbilstību ārējo un iekšējo normatīvo aktu prasībām
  • Nodrošināt informācijas sistēmas, kurā tiek veikts darbs ar valsts noslēpuma objektiem, darbību

Prasības pretendentiem:

  • Atbilstība likuma „Par valsts noslēpumu” 9.panta prasībām
  • Augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība informācijas tehnoloģiju jomā
  • Vismaz viena gada pieredze darbā valsts pārvaldē
  • Vismaz trīs gadu pieredze IT jomā
  • Vismaz viena gada darba pieredze lietvedības jomā
  • Vēlama pieredze vadošā amatā
  • Vēlama pieredze iekšējo normatīvo aktu izstrādē
  • Labas zināšanas par dokumentu pārvaldību un arhīva pārvaldības organizēšanu atbilstoši ārējiem normatīvajiem aktiem
  • Labas sadarbības un komunikācijas prasmes
  • Prasme operatīvi pieņemt lēmumus un koordinēt veicamos darbus paaugstinātas intensitātes un ierobežota laika apstākļos
  • Labas komandas vadīšanas prasmes

Amata pienākumu veikšanai nepieciešams izmantot patstāvīgi noformētu nacionālo elektroniskās identifikācijas risinājumu, t.i., eParaksts mobile, eParaksts eID vai eParaksts karte.

Pretendentiem līdz 2024.gada 12.decembrim nosūtīt elektroniski vai pa pastu, vai iesniegt Satiksmes ministrijas Administratīvajā departamentā šādus dokumentus:

  • CV (latviešu valodā)
  • Motivētu pieteikuma vēstuli (latviešu valodā)
  • Augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas

E-pasta adrese: personals@sam.gov.lvAdrese: Rīga, Emīlijas Benjamiņas iela 3Tālr. uzziņām: 67028218

Sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuri pēc dokumentu izvērtēšanas pirmajā kārtā tiks aicināti uz personāla atlases otro kārtu.

Personas datu apstrāde tiek veikta personāla atlases konkursa norisei un ministrijas tiesisko interešu nodrošināšanai. Informāciju par personas datu apstrādi Satiksmes ministrijā var iegūt tīmekļa vietnes www.sam.gov.lv sadaļā Privātuma politika.

Pretendentiem jāpiesakās līdz