Publicēts: 28.02.2020.
Atjaunināts: 25.07.2024.
Atjaunināts: 25.07.2024.
Eiropas Savienības (ES) fondu 2021.-2027. gada plānošanas periodā Satiksmes ministrijas pārraudzībā esošo nozaru attīstībai ir pieejams finansējums 892,09 milj. eiro apmērā. Projektiem transporta nozarē finansējums ir 881 milj. eiro, savukārt projektiem sakaru nozarē - 11,09 milj. eiro. ES investīcijas transporta un sakaru nozarē novirzīs trīs mērķiem, kas izvirzīti Eiropas līmenī – “Viedāka Eiropa”, “Zaļāka Eiropa” un “Ciešāk savienota Eiropa”.
Plašāka informācija par ES fondu 2021.-2027. gada plānošanas periodu un pieejamo, kā arī plānoto atbalstu pieejama ES fondu mājaslapā.
ES fondu finansējums, EUR* |
|
---|---|
1.4.1.1. Platjoslas infrastruktūras attīstība (pēdējā jūdze) |
7 395 000 |
1.4.1.4. Vienotā kiberdrošības infrastruktūra |
3 697 500 |
2.3.1.1. Satiksmes plūsmas viedās tehnoloģijas |
3 697 500 |
2.3.1.2. Multimodāls sabiedriskā transporta tīkls |
75 396 164 |
2.3.1.3. Veloinfrastruktūras attīstība |
22 492 390 |
2.3.1.5. Risinājuma modelējums ES Zaļā kursa jomā |
3 000 000 |
2.4.1.1. Elektrotransportlīdzekļiem paredzēti lieljaudas uzlādes punkti |
32 100 000 |
2.4.1.2. Bezemisiju vilcienu iegāde - elektrovilcieni | 66 989 642 |
2.4.1.3. Bezemisiju (bateriju) vilcieni | 92 494 768 |
3.1.1.1. Dzelzceļa transporta attīstība un energoefektivitātes uzlabošana sabiedriskajos pasažieru pārvadājumos |
246 997 693 |
3.1.1.2. Ieguldījumi TEN-T tīkla autoceļu drošībā un vides piekļūstamībā |
66 603 984 |
3.1.1.3. Eiropas transporta tīklā esošās dzelzceļa infrastruktūras attīstība |
132 395 743 |
3.1.1.4. Rīgas pilsētas transporta infrastruktūras attīstība |
71 483 894 |
3.1.1.5. Nacionālās nozīmes centru maģistrālo ielu un esošo maršrutu attīstība |
34 229 272 |
3.1.1.6. Lielo ostu publiskās infrastruktūras attīstība |
8 113 999 |
3.1.1.7. Iekšzemes intermodālo termināļu ("sauso ostu") attīstības projekti | 25 000 000 |
Kopā: |
892 087 549 |
* Ņemot vērā Eiropas Savienības kohēzijas politikas programmā Latvijai 2021. - 2027. gadam ierosinātās finansējuma pārdales.
1.4.1.1. Platjoslas infrastruktūras attīstība (pēdējā jūdze)
Pasākumā plānota augstas veiktspējas tīklu infrastruktūras attīstība, lai nodrošinātu galalietotājiem piekļuvi internetam ar ātrumu 300 Mb/s un lielāku. Pasākuma rezultātā vairākiem tūkstošiem mājsaimniecību un uzņēmumu tiks nodrošināta piekļuve ļoti augstas veiktspējas platjoslas tīklam ar iespēju noslēgt līgumu ar elektronisko sakaru uzņēmumu un uzsākt pakalpojuma saņemšanu mēneša laikā no pakalpojuma pieteikuma. |
|
Indikatīvās atbalstāmās darbības |
Tehnoloģiski neitrālu pieslēgumu ierīkošana, kas atbalsta ilgtspējīgu nākamās paaudzes fiksēto un fiksēto bezvadu tīklu sakaru savienojamību elektronisko sakaru pakalpojumu pieejamības nodrošināšanai galalietotājiem ar lejupielādes ātrumu vismaz 300 Mb/s maksimumstundas apstākļos. |
Projekta īstenotāji |
Atklātā konkursā izvēlēti elektronisko sakaru komersanti |
Uzraudzības komitejas apstiprinātie projektu iesniegumu vērtēšanas kritēriji |
Projektu vērtēšanas kritēriji |
SAM īstenošanas noteikumi |
Plānots 2024.gada IV cet. |
Projektu iesniegumu atlase |
Projektu iesniegumu atlasi organizē Centrālā finanšu un līgumu aģentūra (CFLA) Pirmā atlases kārta – 2025.gada I cet., 5 projekti - par katra plānošanas reģiona teritoriju viens projekts. Otrā atlases kārta – plānota 2026.gadā, viens projekts par visu Latvijas teritoriju. |
1.4.1.4. Vienotā kiberdrošības infrastruktūra
Investīciju mērķis |
Pasākumā tiks izveidota vienota kiberdrošības infrastruktūra, kura nodrošinās paaugstinātas kiberdrošības pakalpojumu Valsts elektronisko sakaru pakalpojumu centra lietotājiem. Centra lietotāji ir valsts un pašvaldību iestādes un to kapitālsabiedrības. |
Indikatīvās atbalstāmās darbības |
Vienotā kiberdrošības risinājuma izveidei nepieciešamās programmatūras un iekārtu ieviešana. |
Projekta īstenotājs |
VAS “Latvijas Valsts radio un televīzijas centrs” |
Uzraudzības komitejas apstiprinātie projektu iesniegumu vērtēšanas kritēriji |
Projekta vērtēšanas kritēriji |
SAM īstenošanas noteikumi |
Ministru kabineta 2024. gada 21. maija noteikumi Nr. 304 “Eiropas Savienības kohēzijas politikas programmas 2021.–2027. gadam 1.4.1. specifiskā atbalsta mērķa "Uzlabot digitālo savienojamību" 1.4.1.4. pasākuma "Vienotā kiberdrošības infrastruktūra" īstenošanas noteikumi” |
Projektu iesniegumu atlase |
Centrālās finanšu un līgumu aģentūras (CFLA) izsludinātā projekta iesnieguma atlase |
2.3.1.1. Satiksmes plūsmas viedās tehnoloģijas
Investīciju mērķis |
Pasākuma mērķis ir uzlabot satiksmes plūsmu un tās drošību. |
Indikatīvās atbalstāmās darbības |
Viedo tehnoloģiju ieviešana satiksmes, t.sk. gaisa satiksmes, plūsmas regulēšanai vides un drošības jautājumu risināšanai. |
Projekta īstenotājs |
Tiks precizēts. |
Uzraudzības komitejas apstiprinātie projektu iesniegumu vērtēšanas kritēriji |
Plānotais termiņš: 2024 III. |
SAM īstenošanas noteikumi |
Plānotais termiņš: 2024 IV. |
Projektu iesniegumu atlase |
Plānotais termiņš: 2024 IV. |
2.3.1.2. Multimodāls sabiedriskā transporta tīkls
Investīciju mērķis |
Veicināt multimodāla sabiedriskā transporta tīkla attīstību ar dzelzceļu kā sabiedriskā transporta sistēmas mugurkaulu, izveidojot sabiedriskā transporta savienojumu punktus, vienlaikus kopējā mobilitātē veicinot mikromobilitāti. |
Indikatīvās atbalstāmās darbības |
|
Projekta īstenotājs |
Pašvaldības un pašvaldību kapitālsabiedrības |
Apakškomitejas apstiprinātie projektu iesniegumu vērtēšanas kritēriji (UK rakstiskā procedūra līdz 23.07.24.) |
Projekta vērtēšanas kritēriji |
SAM īstenošanas noteikumi |
Eiropas Savienības kohēzijas politikas programmas 2021.–2027. gadam 2.3.1. specifiskā atbalsta mērķa “Veicināt ilgtspējīgu daudzveidu mobilitāti pilsētās” 2.3.1.2. pasākuma “Multimodāls sabiedriskā transporta tīkls” īstenošanas noteikumi (24-TA-1234) |
Projektu iesniegumu atlase |
Centrālās finanšu un līgumu aģentūras (CFLA) izsludinātā atklātā projekta iesnieguma atlase |
2.3.1.3. Veloinfrastruktūras attīstība
Investīciju mērķis |
Pasākuma mērķis ir attīstīt nepārtrauktu velosipēdu ceļu, tostarp kopīgu gājēju un velosipēdu ceļu, infrastruktūras izveidi gar autoceļiem un dzelzceļiem, veicinot nemotorizēto mobilitāti. |
Indikatīvās atbalstāmās darbības |
Pasākuma ietvaros atbalstāmās darbības ir investīciju veikšana velosipēdu ceļu, tostarp kopīgu gājēju un velosipēdu ceļu, infrastruktūrā gar autoceļiem un dzelzceļiem, izbūvējot, pārbūvējot un atjaunojot velosipēdu ceļu, tostarp kopīgu gājēju un velosipēdu ceļu, infrastruktūru. |
Projekta īstenotājs |
VSIA "Latvijas Valsts ceļi" |
Uzraudzības komitejas apstiprinātie projektu iesniegumu vērtēšanas kritēriji |
Projekta vērtēšanas kritēriji |
SAM īstenošanas noteikumi |
Ministru kabineta 2024.gada 9.jūlija noteikumi Nr.447 “Eiropas Savienības kohēzijas politikas programmas 2021.–2027. gadam 2.3.1. specifiskā atbalsta mērķa "Veicināt ilgtspējīgu daudzveidu mobilitāti pilsētās" 2.3.1.3. pasākuma "Veloinfrastruktūras attīstība" īstenošanas noteikumi”. |
Projektu iesniegumu atlase |
Projektu iesniegumu atlasi organizē Centrālā finanšu un līgumu aģentūra (CFLA). |
2.3.1.5. Risinājuma modelējums ES Zaļā kursa jomā
Investīciju mērķis |
Pasākuma mērķis ir izstrādāt analītisku risinājuma modeli ES Zaļā kursa jomā viena vai vairāku Latvijas Nacionālajā Enerģētikas un klimata plānā noteikto sasniedzamo mērķu transporta jomā sasniegšanai. |
Indikatīvās atbalstāmās darbības |
Pasākuma ietvaros atbalstāmās darbībās ir ekspertīzes piesaiste zinātnisko un tehnoloģisko prasmju kombinēšanai, lai konceptuāli definētu sasniedzamos rādītājus noteiktā virsmērķa ietvaros, izstrādātu rīcības ietvaru vai tehnoloģisko risinājumu rādītāju sasniegšanai (izvērtējot nepieciešamību īstenot pilotprojektu), kā arī plānotu tā ieviešanai nepieciešamos resursus un veicamās darbības. |
Projekta īstenotājs |
Satiksmes ministrija |
Uzraudzības komitejas apstiprinātie projektu iesniegumu vērtēšanas kritēriji |
Izstrādes stadijā, plānots 2024.g. III cet. |
SAM īstenošanas noteikumi |
Izstrādes stadijā (veikta publiskās apspriešanas procedūra, TAP 23-TA-2494), plānots 2024.g. IV cet. |
Projektu iesniegumu atlase |
Projektu iesniegumu atlasi organizēs Centrālā finanšu un līgumu aģentūra (CFLA).
Plānots uzsākt indikatīvi 2024.gada IV cet. |
2.4.1.1. Elektrotransportlīdzekļiem paredzēti lieljaudas uzlādes punkti
Investīciju mērķis |
Pasākuma ieviešanas rezultātā TEN-T pamattīklā tiks izbūvēti lieljaudas uzlādes punkti. Īstenojot pasākumu, rezultāts būs bezemisiju transportlīdzekļu īpatsvara pieaugums visu transportlīdzekļu skaitā. |
Indikatīvās atbalstāmās darbības |
Elektrotransportlīdzekļiem paredzēto lieljaudas uzlādes punktu izbūve TEN-T pamattīklā (t.sk. elektrolīniju, apakšstaciju, drošo stāvvietu izbūve). |
Projekta īstenotājs |
Satiksmes ministrija / Satiksmes ministrijas kapitālsabiedrība |
Uzraudzības komitejas apstiprinātie projektu iesniegumu vērtēšanas kritēriji |
Plānots 2025.gada I cet. |
SAM īstenošanas noteikumi |
Plānots 2025.gada I cet. |
Projektu iesniegumu atlase |
Projektu iesniegumu atlasi organizē Centrālā finanšu un līgumu aģentūra (CFLA) Plānots uzsākt 2025.gada II cet. |
2.4.1.2. Bezemisiju vilcienu iegāde - elektrovilcieni
Investīciju mērķis |
Pasākuma ieviešanas rezultātā tiks attīstīta bezemisiju dzelzceļa infrastruktūra, veidojot konkurētspējīgu dzelzceļa pasažieru transportu kopējā sabiedriskā transporta sistēmā. Īstenojot pasākumu, rezultāts būs jaunu elektrovilcienu iegāde. |
Indikatīvās atbalstāmās darbības |
Vismaz 15 elektrovilcienu ritošā sastāva iegāde un ar elektrovilcienu ritošā sastāva iegādi saistītās izmaksas. |
Projekta īstenotājs |
AS “Pasažieru vilciens” |
Uzraudzības komitejas apstiprinātie projektu iesniegumu vērtēšanas kritēriji |
Pirmā atlases kārta – atbilstoši Regulas Nr. 2021/1060 118.a pantam projektu iesniegumu atlase par projekta “Rīgas un Pierīgas pasažieru pārvadāšanai nepieciešamo elektrovilcienu iegāde” otro posmu nav jāveic. Otrā atlases kārta: 21.05.2024. Projekta vērtēšanas kritēriji |
SAM īstenošanas noteikumi |
Plānots 2024.gada III cet. |
Projektu iesniegumu atlase |
Projektu iesniegumu atlasi organizē Centrālā finanšu un līgumu aģentūra (CFLA) Pirmā atlases kārta – atlase par projekta “Rīgas un Pierīgas pasažieru pārvadāšanai nepieciešamo elektrovilcienu iegāde” otro posmu nav jāveic. Otrā atlases kārta – plānots 2024.gada III cet. |
2.4.1.3. Bezemisiju (bateriju) vilcieni
Investīciju mērķis |
Pasākuma mērķis ir attīstīt bezemisiju dzelzceļa infrastruktūru, veidojot konkurētspējīgu dzelzceļa pasažieru transportu kopējā sabiedriskā transporta sistēmā. |
Indikatīvās atbalstāmās darbības |
Vismaz deviņu jaunu pilsētas un piepilsētas elektrovilcienu (bateriju elektrovilcienu) ritošā sastāva iegāde. |
Projekta īstenotājs |
VSIA "Autotransporta direkcija" |
Uzraudzības komitejas apstiprinātie projektu iesniegumu vērtēšanas kritēriji |
Projekta vērtēšanas kritēriji |
SAM īstenošanas noteikumi |
Ministru kabineta 2024.gada 9.janvāra noteikumi Nr.30 “Eiropas Savienības kohēzijas politikas programmas 2021.–2027. gadam 2.3.1. specifiskā atbalsta mērķa "Veicināt ilgtspējīgu daudzveidu mobilitāti pilsētās" 2.3.1.4. pasākuma "Bezemisiju vilcieni" īstenošanas noteikumi”. Nodrošina finansējumu vismaz divu bateriju elektrovilcienu iegādei. Plānoti Ministru kabineta noteikumu grozījumi, lai nodrošinātu pieejamo finansējumu vismaz 9 bateriju elektrovilcienu iegādei. |
Projektu iesniegumu atlase |
Projektu iesniegumu atlasi organizē Centrālā finanšu un līgumu aģentūra (CFLA). Projektu iesniegumu atlase plānota tikai pēc grozījumu veikšanas Ministru kabineta noteikumos. |
3.1.1.1. Dzelzceļa transporta attīstība un energoefektivitātes uzlabošana sabiedriskajos pasažieru pārvadājumos
Investīciju mērķis |
Mērķis ir modernizēt dzelzceļa esošo elektrificēto tīklu, paplašināt elektrificēto zonu un paaugstināt pasažieru un vilcienu kustības drošību, pasažieru apkalpošanas kvalitāti un komfortu. |
Indikatīvās atbalstāmās darbības |
Dzelzceļa infrastruktūras būvniecība, pārbūve un atjaunošana, kas nodrošina pilnvērtīgu integrēšanos TEN-T tīklā un energoefektivitātes uzlabošanu sabiedriskajos pasažieru pārvadājumos, tai skaitā Eiropas transporta tīklā esošās dzelzceļa infrastruktūras modernizācija un jaunas izveide, vienotas satiksmes vadības sistēmu ieviešana. |
Projekta īstenotājs |
Valsts akciju sabiedrība "Latvijas dzelzceļš" |
Uzraudzības komitejas apstiprinātie projektu iesniegumu vērtēšanas kritēriji |
Projekta vērtēšanas kritēriji |
SAM īstenošanas noteikumi |
Plānots indikatīvi 2024.gada III cet. |
Projektu iesniegumu atlase |
Projektu iesniegumu atlasi organizē Centrālā finanšu un līgumu aģentūra (CFLA) Plānots uzsākt indikatīvi 2024.gada III cet |
3.1.1.2. Ieguldījumi TEN-T tīkla autoceļu drošībā un vides piekļūstamībā
Investīciju mērķis |
Mērķis ir veikt satiksmes dalībnieku, tostarp mazaizsargāto satiksmes dalībnieku, drošības uzlabošanu, izveidojot atbilstošu infrastruktūru Eiropas transporta tīkla (turpmāk - TEN-T) autoceļos, kur esošie risinājumi nenodrošina satiksmes drošības prasības. |
Indikatīvās atbalstāmās darbības |
Atbalstāmas darbības, kas ir vērstas uz ieguldījumiem satiksmes drošības un vides piekļūstamības uzlabošanā, kas saistīta ar divlīmeņa šķērsojumu izveidi mazaizsargātajiem satiksmes dalībniekiem TEN-T autoceļos, divlīmeņa satiksmes pārvadu izbūvi TEN-T autoceļu krustojumos, kur esošie risinājumi nenodrošina satiksmes drošības prasību izpildi, kā arī esošo krustojumu pārbūve, sabiedriskā transporta pieturvietu vides piekļūstamības uzlabošana, un transportlīdzekļu svēršanas gaitā nodrošināšanai. |
Projekta īstenotājs |
Valsts sabiedrība ar ierobežotu atbildību "Latvijas Valsts ceļi" |
Uzraudzības komitejas apstiprinātie projektu iesniegumu vērtēšanas kritēriji |
Plānots indikatīvi 2024.gada IV cet. |
SAM īstenošanas noteikumi |
Plānots indikatīvi 2024.gada III cet. |
Projektu iesniegumu atlase |
Projektu iesniegumu atlasi organizē Centrālā finanšu un līgumu aģentūra (CFLA) Plānots uzsākt indikatīvi 2024.gada IV cet. |
3.1.1.3. “Eiropas transporta tīklā esošās dzelzceļa infrastruktūras attīstība”
Investīciju mērķis |
Mērķis ir modernizēt dzelzceļa esošo elektrificēto tīklu, paplašināt elektrificēto zonu un paaugstināt pasažieru un vilcienu kustības drošību, pasažieru apkalpošanas kvalitāti un komfortu. |
Indikatīvās atbalstāmās darbības |
Dzelzceļa pasažieru infrastruktūras modernizācija un drošības pasākumu īstenošana. |
Projekta īstenotājs |
Valsts akciju sabiedrība "Latvijas dzelzceļš" |
Uzraudzības komitejas apstiprinātie projektu iesniegumu vērtēšanas kritēriji |
1.projektu iesnieguma atlases kārtas vērtēšanas kritēriji 2.projektu iesnieguma atlases kārtas vērtēšanas kritēriji |
SAM īstenošanas noteikumi |
Plānots indikatīvi 2024.gada III cet. |
Projektu iesniegumu atlases 1.kārta |
1. atlases kārtas ietvaros tiek pabeigta Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda 2014. – 2020. gada plānošanas perioda “posmoto” projektu Nr.6.2.1.2/21/I/001 “Dzelzceļa pasažieru infrastruktūras modernizācija” un Nr.6.2.1.2/22/I/002 “Dzelzceļa infrastruktūras modernizācija vilcienu kustības ātruma paaugstināšanai” īstenošana. |
Projektu iesniegumu atlases 2.kārta |
Projektu iesniegumu atlasi organizē Centrālā finanšu un līgumu aģentūra (CFLA) Plānots uzsākt indikatīvi 2024.gada III cet. |
3.1.1.4. Rīgas pilsētas transporta infrastruktūras attīstība
Investīciju mērķis |
Rīgas valstspilsētas transporta infrastruktūras izbūve, pārbūve un atjaunošana, nodrošinot starptautisko savienojamību un iekļaušanos TEN-T tīklā, novēršot infrastruktūras pārrāvumus esošo pilsētas maģistrālo ielu tīklā un uzlabojot transporta infrastruktūras tehniskos parametrus un satiksmes drošību. |
Indikatīvās atbalstāmās darbības |
Atbalstāmās darbības ir vērstas uz Rīgas valstspilsētas transporta infrastruktūras izbūvi, pārbūvi un atjaunošanu, nodrošinot integrētas transporta sistēmas veidošanu, uzlabojot transporta infrastruktūras tehniskos parametrus un satiksmes drošību. |
Projekta īstenotājs |
Rīgas valstspilsētas pašvaldība. |
Uzraudzības komitejas apstiprinātie projektu iesniegumu vērtēšanas kritēriji |
Projekta vērtēšanas kritēriji |
SAM īstenošanas noteikumi |
Plānots indikatīvi 2024.gada III cet. |
Projektu iesniegumu atlase |
Projektu iesniegumu atlasi organizē Centrālā finanšu un līgumu aģentūra (CFLA) Plānots uzsākt indikatīvi 2024.gada III cet. |
3.1.1.5. Nacionālas nozīmes centru maģistrālo ielu un esošo maršrutu attīstība
Investīciju mērķis |
Nacionālās nozīmes centru maģistrālo ielu un esošo maršrutu attīstība, kas nodrošina atsevišķu pilsētu daļu efektīvu savstarpējo sasaisti un sasaisti ar TEN-T tīklu, alternatīvu kravas ceļu izbūve, pārbūve vai modernizācija (investīcijas veicamas TEN-T pamata vai visaptverošajā tīklā). |
Indikatīvās atbalstāmās darbības |
Atbalstāmas darbības ir vērstas uz ieguldījumiem nacionālās nozīmes centru maģistrālo ielu un esošo maršrutu attīstību, kas nodrošina atsevišķu pilsētu daļu efektīvu savstarpējo sasaisti un sasaisti ar TEN-T tīklu. |
Projekta īstenotājs |
Valsts sabiedrība ar ierobežotu atbildību "Latvijas Valsts ceļi" |
Uzraudzības komitejas apstiprinātie projektu iesniegumu vērtēšanas kritēriji |
Plānots indikatīvi 2025.gada I cet. |
SAM īstenošanas noteikumi |
Plānots indikatīvi 2025.gada I cet. |
Projektu iesniegumu atlase |
Projektu iesniegumu atlasi organizē Centrālā finanšu un līgumu aģentūra (CFLA) Plānots uzsākt indikatīvi 2025.gada II cet. |
3.1.1.6. Lielo ostu publiskās infrastruktūras attīstība
Investīciju mērķis |
Mērķis ir attīstīt videi draudzīgu ostu infrastruktūru, mazinot ostu ietekmi uz pilsētvidi, klimatu un uzlabojot ostu drošību. |
Indikatīvās atbalstāmās darbības |
Krasta elektroapgādes punkta/-u jūras kuģiem izveide un drošu kuģošanas apstākļu nodrošināšanas pasākumi. |
Projekta īstenotājs |
Ventspils brīvostas pārvalde un Liepājas speciālās ekonomiskās zonas pārvalde |
Uzraudzības komitejas apstiprinātie projektu iesniegumu vērtēšanas kritēriji |
Projekta vērtēšanas kritēriji |
SAM īstenošanas noteikumi |
2024.gada III cet. |
Projektu iesniegumu atlase |
Projektu iesniegumu atlasi organizē Centrālā finanšu un līgumu aģentūra (CFLA) Plānots uzsākt indikatīvi 2024.gada III cet. |
3.1.1.7. Iekšzemes intermodālo termināļu ("sauso ostu") attīstības projekti
Investīciju mērķis |
Pasākuma mērķis ir izveidot infrastruktūru kravas auto apkalpošanai, kravu konsolidācijai un kravu pārvadājumiem ar dzelzceļu uz Latvijas lielajām ostām, samazinot kravas autotransporta slodzi uz publisko ceļu tīklu un veicinot dzelzceļa pārvadājumu efektivitāti, tādējādi nodrošinot klimata un gaisa piesārņojuma samazināšanas mērķu izpildi. |
Indikatīvās atbalstāmās darbības |
Iekšzemes intermodālo terminālu jeb sauso ostu publiskās infrastruktūras izveide. |
Projekta īstenotājs |
Rīgas Brīvostas pārvalde sadarbībā ar VAS “Latvijas Dzelzceļš” un pašvaldībām |
Uzraudzības komitejas apstiprinātie projektu iesniegumu vērtēšanas kritēriji |
Izstrādes stadijā, plānots 2024.gada IV cet. |
SAM īstenošanas noteikumi |
Plānots 2024.gada IV cet. |
Projektu iesniegumu atlase |
Projektu iesniegumu atlasi organizē Centrālā finanšu un līgumu aģentūra (CFLA) Plānots uzsākt indikatīvi 2024.gada IV cet.-2025.gada I cet. |