Jau devīto reizi Latvijas Pasts rīko tradicionālo konkursu Mans Pastnieks, lai katrā reģionā noteiktu un godinātu to pastnieku un pasta nodaļas operatoru, kuru klienti atzinuši par atsaucīgāko, komunikablāko un laipnāko. Lai nominētu savu labāko pasta darbinieku, ikviens klients vēl līdz 2020.gada 31.janvārim var tiešsaistē iesniegt konkursa anketu http://anketa.pasts.lv/ vai arī nosūtīt to pa pastu ar jau apmaksātu piegādi – drukātās anketas ievietotas visos laikrakstu un žurnālu abonēšanas katalogos 2020.gadam, kas bez maksas 2019.gada oktobrī tika piegādāti lasītāju pastkastītēs.
Latvijas Pasts šobrīd saņēmis jau vairākus tūkstošus klientu aizpildītu labākā pasta darbinieka anketu – lielākā daļa joprojām tiek saņemtas pa pastu, taču būtiska iedzīvotāju aktivitāte novērojama arī tiešsaistē, izmantojot Latvijas Pasta interneta vietni http://anketa.pasts.lv/.
Ar anketas starpniecību iespējams novērtēt pastnieku un pasta nodaļu darbinieku profesionālās īpašības – laipnību, komunikācijas spējas, atbildību pret veicamo darbu, precizitāti un zināšanas par sniegtajiem pakalpojumiem.
Latvijas Pasts konkursu Mans Pastnieks rīko jau devīto gadu, lai dotu iespēju pateikt paldies kādam no uzņēmuma aptuveni 3000 pastnieku un pasta nodaļu darbinieku – tieši pateicoties viņiem, katru darbdienu pasta sūtījumi tiek piegādāti uz jebkuru adresi visā valsts teritorijā gan adresātu pastkastītēs, gan tieši rokās, gan uz birojiem.
Labākais 2019.gada pastnieks un pasta nodaļas operators konkursa Mans Pastnieks ietvaros tiks noskaidrots katrā Latvijas reģionā – Latgalē, Kurzemē, Vidzemē, Zemgalē un Rīgā. Iedzīvotāju vērtējumā labākie pastnieki un pasta nodaļu operatori saņems vērtīgas balvas no Latvijas Pasta.
Konkursa Mans Pastnieks 2019 drukātā anketa kopā ar Latvijas Pasta laikrakstu un žurnālu abonēšanas bezmaksas katalogu 2020.gadam jau pagājušā gada oktobrī piegādāta to klientu pastkastītēs, kuri kādu no preses izdevumiem abonējuši pēdējo divu gadu periodā. Aizpildītas anketas līdz 31.janvārim jāievieto jebkurā Latvijas Pasta vēstuļu kastītē vai jānodod pasta nodaļā – anketas nosūtīšana ir apmaksāta. Savukārt tiešsaistē konkursa anketu līdz minētajam datumam iespējams aizpildīt un nosūtīt šeit.
Latvijas Pasta organizētajā konkursā Mans Pastnieks 2018 labākā darbinieka nominācijai tika izvirzīti 1686 Latvijas Pasta pastnieki un pasta operatori, par kuriem tika saņemts vairāk nekā 8500 klientu anketu.
Par VAS Latvijas Pasts
Latvijas Pasts nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. Latvijas Pasts ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā vairāk nekā 3500 darbinieku. Uzņēmuma iekšzemes sūtījumu piegādes kvalitātes mērījumus veic viena no Latvijas vadošajām tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūrām Kantar TNS, savukārt pārrobežu sūtījumu piegādes kvalitātes kontroles mērījumi tiek nodrošināti Starptautiskās pasta korporācijas (International Post Corporation) ietvaros ar izpētes kompāniju Kantar TNS, Ipsos un Quotas starpniecību.
Sīkākai informācijai:
Vineta Danielsone | Vecākā sabiedrisko attiecību projektu vadītāja
Tālr.: +371 67608504 | Mob.: +371 26722585
twitter.com/latvijas_pasts | facebook.com/latvijas.pasts| instagram.com/latvijas_pasts