Nozares ziņas

Uz Vidzemes šosejas (A2) pabeigti seguma atjaunošanas darbi posmā no krustojuma ar autoceļu Priekuļi–Rauna (P28) līdz krustojumam ar autoceļu Branti–Pieniņi–Launkalne (V251) (102,847.-114,000. km).

Būvdarbos veikta izlīdzinošā frēzēšana, iesēdumu remonts, asfalta izlīdzinošās kārtas un virskārtas ieklāšana, kā arī ribjoslas izbūve. Uz ceļa strādāja AS A.C.B. par līgumcenu 2,37 miljoni eiro (ar PVN).

Tie nav vienīgie ceļa darbi uz Vidzemes šosejas. Līdzās posmā no Launkalnes līdz divlīmeņu satiksmes mezglam ar autoceļu Smiltene–Gulbene (P27) (114,0.-126,4. km) seguma atjaunošanas darbi turpinās. Tur jau veikta izlīdzinošā frēzēšana, iesēdumu remonts un profila labošana, kā arī ieklāta asfalta virskārta. Visā remonta posmā iefrēzēta ribjosla un atlicis vien uzklāt horizontālo marķējumu, kam nepieciešami atbilstoši laikapstākļi.  

Arī šajā šosejas posmā strādā AS A.C.B. par līgumcenu 3,98 miljoni eiro (ar PVN).

Uz Vidzemes šosejas vēl turpinās Līgatnes upītes caurtekas atjaunošana Augšlīgatnē (64,8. km), kā arī seguma atjaunošana posmā no Apes un Alūksnes novadu robežas līdz pat Igaunijas robežai (182,00.-195,57. km) un drošības barjeru uzstādīšana posmā no Virešiem līdz Igaunijas robežai (152,5.-194,94. km). Drošības barjeras paredz uzstādīt vēl šogad, bet virsmas apstrādi tur veiks nākamgad. Caurteku atjauno SIA 8 CBR, bet šosejas tālākajā galā strādā piegādātāju apvienība VNV.

Visi šie būvdarbi uz Vidzemes šosejas notiek, pateicoties valsts budžeta papildu 75 miljonu eiro finansējumam.

 

Informāciju sagatavoja
VAS Latvijas Valsts ceļi
Komunikācijas daļa