Izvērtējot pasta pakalpojumu izmantošanas aktuālās tendences un klientu vēlmes Liepājā, sūtījumu ērtākai un ātrākai saņemšanai no 2020.gada 4.decembra šajā Kurzemes pilsētā sāks darboties īpašs izsniegšanas punkts, kas paredzēts klientiem, kuri līdz šim sūtījumus saņēma Liepājas 12.pasta nodaļā Kūrmājas prospektā 8/10. Turpmāk Latvijas Pasta klientiem, kuru adrešu pasta indekss ir LV-3412 un LV-3401, visa veida vienkāršo un ierakstīto sūtījumu izsniegšana tiks nodrošināta Pasta ielā 4. Jaunais izsniegšanas punkts būs mūsdienīgi dizainēts, un tajā darbosies klientu plūsmas vadības sistēma, radot visas nepieciešamās ērtības, lai klienti varētu ātri saņemt savus sūtījumus, kas īpaši būtiski ir arī kontekstā ar Covid-19 izplatības ierobežošanu.
Jaunā Latvijas Pasta pakalpojumu sniegšanas vieta Liepājā paredzēta sūtījumu izsniegšanai, tādējādi paātrinot klientu apkalpošanas procesu un nodrošinot maksimālas ērtības klientiem, kam vajag operatīvi saņemt sūtījumu un nav nepieciešami citi pasta pakalpojumi. Izsniegšanas punktā sūtījumus varēs arī nosūtīt, kā arī iegādāties tiem nepieciešamo iepakojumu – aploksnes un kastes – un apmaksas zīmes – pastmarkas. Savukārt visus pārējos pasta pakalpojumus arī turpmāk būs iespējams saņemt Liepājas 12.pasta nodaļā vai jebkurā citā klientam ērtākajā Liepājas pasta nodaļā.
“Sūtījumu ērta un operatīva izsniegšana ir viens no lielākajiem izaicinājumiem pasta komersantiem, jo līdz ar tehnoloģiju un interneta komercijas attīstību arvien vairāk dažādu preču tiek piegādāts ar pasta infrastruktūras starpniecību un uzņēmumiem jārod arvien jauni risinājumi šo daudzo sūtījumu optimālai izsniegšanai klientam. Ir klienti, kas vispār neizmanto citus pasta pakalpojumus un kam nepieciešama tikai sūtījumu saņemšana. Latvijas Pastā sūtījumu izsniegšanai radīts daudzveidīgs tīkls, kas ietver gan pastnieku un kurjeru piegādes dzīvesvietā vai birojā, pastkastītē, pasta nodaļās, Circle-K degvielas uzpildes stacijās un pakomātos. Taču bieži jāmeklē konkrēts risinājums noteiktās teritorijās, kur pasta sūtījumu izsniegšanas īpatsvars būtiski pārsniedz citu pakalpojumu sniegšanu,” uzsver Latvijas Pasta valdes loceklis Kristaps Krūmiņš.
Analizējot Liepājas 12.pasta nodaļas darbības uzlabošanas iespējas, konstatēts, ka 55% tajā izmantoto pakalpojumu veido tieši sūtījumu saņemšana, tādējādi īpaša izsniegšanas punkta izveide uzskatāma par likumsakarīgu un loģisku risinājumu, kas veicinās šā pakalpojuma kvalitatīvu sniegšanu, mazinot saskarsmes dinamiku nodaļā.
Jaunais sūtījumu izsniegšanas punkts Pasta ielā 4 darbosies pirmdienās–piektdienās no plkst.8 līdz 18 un sestdienās no plkst.10 līdz 14. Tam būs mūsdienīgs, klientiem draudzīgs dizains, un sūtījumu izsniegšana tiks organizēta no divām kases sistēmām, veicinot maksimāli ātru apkalpošanu.
Sekmīgai jaunās pakalpojumu vietas atvēršanai 3.decembrī būs mainīts Liepājas 12.pasta nodaļas darbalaiks: tā strādās no plkst.8 līdz 13. Savukārt Liepājas sūtījumu izsniegšanas punkts pirmajā darbdienā, 4.decembrī, strādās no plkst.11 līdz 18.
Sūtījumu izsniegšanas punkts būs aprīkots arī ar klientu plūsmas vadības sistēmu In-Out, kas regulē apmeklētāju kustību uz vietas un nodrošina iespēju pakalpojumiem pieteikties attālināti ar Latvijas Pasta mobilās lietotnes starpniecību. Šī iespēja palīdz maksimāli ievērot drošības normas, lai nebūtu jāuzkavējas izsniegšanas punktā un ļaujot ierasties tieši uz sava pakalpojuma saņemšanu. Vairāk informācijas par attālināto pieteikšanos te.
Visos aicinājumos par sūtījumu saņemšanu indeksa teritorijas LV-3412 un LV-3401 iedzīvotājiem – gan mobilajās īsziņās, gan papīra formāta informācijā – jau laikus tiks iekļauta informācija par sūtījumu saņemšanas jauno adresi no 2020.gada 4.decembra. Visi citi pasta pakalpojumi arī turpmāk būs pieejami Liepājas 12.pasta nodaļā vai jebkurā citā Liepājas pasta nodaļā.
Liepājas iedzīvotāji sūtījumu saņemšanai ērti var izmantot arī Latvijas Pasta pakomātus: t/c Ezerkrasts Ganību ielā 175/177 un t/c XL Sala Klaipēdas ielā 62. Sīkāka informācija par pakomātu sūtījumiem pieejama te. Tāpat sūtījumu saņemšanai var izmantot Circle-K degvielas uzpildes stacijas – Cukura ielā 3, Ganību ielā 171 un Esperanto ielā 2/8. Papildu informācija par sūtījuma saņemšanas iespējām Circke-K pieejama šeit.
Latvijas Pasts aicina klientus būt saprotošiem un, dodoties uz pasta pakalpojumu sniegšanas vietu, stingri ievērot visus drošības pasākumus – neapmeklēt to ar slimības simptomiem, nedrūzmēties un ievērot divu metru distanci, savu kārtu uzgaidīt ārpusē, kā arī lietot individuālos aizsardzības līdzekļus un ievērot nepieciešamo higiēnu.
Plānoto Liepājas sūtījumu izsniegšanas punkta dizainu iespējams aplūkot šeit.
Latvijas Pasts pēdējos gados aktīvi īsteno pasta pakalpojumu servisa un pasta pakalpojumu sniegšanas vietu vides modernizācijas darbus.
Par VAS Latvijas Pasts
Latvijas Pasts nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. Latvijas Pasts ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā ap 3200 darbinieku. Uzņēmuma iekšzemes sūtījumu piegādes kvalitātes mērījumus veic viena no Latvijas vadošajām tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūrām Kantar TNS, savukārt pārrobežu sūtījumu piegādes kvalitātes kontroles mērījumi tiek nodrošināti Starptautiskās pasta korporācijas (International Post Corporation) ietvaros ar izpētes kompāniju Kantar TNS, Ipsos un Quotas starpniecību.
Sīkākai informācijai:
Vineta Danielsone | Vecākā sabiedrisko attiecību projektu vadītāja
Tālr.: +371 67608504 | Mob.: +371 26722585
E-pasts: pr@pasts.lv; vineta.danielsone@pasts.lv
twitter.com/latvijas_pasts | facebook.com/latvijas.pasts | instagram.com/latvijas_pasts