Piektdien, 18. oktobrī, Satiksmes ministrijas parlamentārais sekretārs Ģirts Dubkēvičs darba vizītes ietvaros tiksies ar Salacgrīvas ostas vadību un iepazīsies ar tilta pār Salacu būvniecības progresu.
“Latvijas mazajām ostām ir nozīmīga loma reģionu attīstībā un apliecinājums tam, ka Salacgrīvas osta turpina attīstīties un ir kravu apgrozījuma pieaugums, neskatoties uz ģeopolitiskajiem izaicinājumiem. Tāpat apsveicama ir Salacgrīvas ostas pārvaldes plānotā iesaiste atkrastes vēja parku nozares attīstībā, veidojot ostu kā servisa un apkalpojošo bāzes vietu kādiem no Rīgas jūras līcī plānotajiem atkrastes vēja parkiem,” atzīst Ģirts Dubkēvičs.
Runājot par tilta pār Salacu būvniecību, parlamentārais sekretārs uzsver projekta nozīmīgumu ne tikai savienojamības kontekstā ar Eiropu, bet arī attiecībā uz militāro mobilitāti un pilsētas iedzīvotāju dzīves kvalitāti. “Būvniecības darbiem saskaņā ar plānoto grafiku ir liela nozīmē, lai nākamā gada beigās pabeigtu jaunā tilta pār Salacu Salacgrīvā būvniecību. Vecā tilta vietā tiks uzbūvēts jauns četru laidumu tēraudbetona siju tilts ar jauniem balstiem. Tāpat, lai pilsētnieki varētu droši un ērti pārvietoties, plānots izbūvēt gājēju infrastruktūru uz un zem tilta. Daudzus gadus samilzusī problēma tiks operatīvi atrisināta,” uzsver Dubkēvičs.
Tilts pār Salacu uz valsts galvenā autoceļa Rīga (Baltezers)–Igaunijas robeža (Ainaži) (A1) ietilpst Eiropas transporta tīklā, kā arī ir Eiropas nozīmes autoceļu maršruta E67 jeb Via Baltica posms, kas nodrošina vietējo un starpvalstu satiksmi, kā arī militāro mobilitāti. Jauna tilta būvniecību trešā militārās mobilitātes projektu uzsaukuma ietvaros līdzfinansē Eiropas infrastruktūras savienošanas instruments.