Satiksmes ministrija Sabiedrības integrācijas fonda (SIF) īstenotās programmas “Ģimenei draudzīga darbavieta” ietvaros, atzīta par ģimenei draudzīgu darbavietu, kas apliecina, ka ministrija ievēro gan likumdošanā noteiktās prasības attiecībā uz ģimenēm ar bērniem, gan īsteno papildu iniciatīvas un aktivitātēs, kas ļauj rūpēties par visu darbinieku privātās un profesionālās dzīves harmoniju.
“Patiesi priecājos par Sabiedrības integrācijas fonda vērtējumu, piešķirot Satiksmes ministrijai “Ģimenei draudzīga darbavieta” statusu. Vienmēr var vairāk un labāk, bet iespēju robežās domājam par to, lai ikviens darbinieks katru dienu nāktu uz darbu ar prieku un savā darba vietā justos labi. Vērtējums balstās uz virkni pasākumiem un iniciatīvām, ko esam ieviesuši, domājot par darbinieku labbūtību, tostarp piedāvājot iespēju strādāt attālināti un apgūt papildu zināšanas”, atzīst Satiksmes ministrijas valsts sekretāre Ilonda Stepanova.
SIF īstenotās programmas ietvaros, eksperti izvērtēja 68 institūciju pašvērtējumus, tostarp Satiksmes ministrijas iesniegto. Izvērtējuma rezultātā ministrija ir saņēmusi atzinumu par teicamiem rādītājiem, ieguvusi statusu - ģimenei draudzīga darbavieta, kā arī saņēmusi ekspertu ieteikumus, kā vēl vairāk atbalstīt savus darbiniekus, stiprinot ģimeniskās vērtības, tādējādi īstenojot labo praksi ģimenei draudzīgas darbavietas nodrošināšanā.
Atzinumā, kā Satiksmes ministrijas labās prakses piemēri, bija minētas daudzveidīgas darba formas – attālinātais un nepilna laika darbs, elastīgs darba laiks, nodrošinot datorus, kas dod iespēju labāk līdzsvarot darba un privāto dzīvi. Tāpat tika minēti motivējoši atbalsta mehānismi, tostarp veselības apdrošināšanas polises, papildatvaļinājums un papildus brīvdienas noteiktās dzīves situācijās, darbinieku saliedēšanas pasākumi vairākas reizes gadā, labbūtības nedēļas organizēšana un citi. Atzinīgi novērtēts arī vizuālais materiāls par darbinieku labumiem, kas publicēts iestādes iekšējā tīklā. Liela uzmanība pievērsta darbinieku kvalifikācijas paaugstināšanai, izvērtējot darbinieku aktuālās mācību un attīstības vajadzības, kā arī nepieciešamības gadījumā apmaksājot mācību atvaļinājumu, ir izstrādāta ceļa karte jaunajiem darbiniekiem un īpaši uzteikta iniciatīva veidot stāstus par ministrijā strādājošajiem darbiniekiem.