Nozares ziņas

Latvijas Pasts īsteno pastiprinātus drošības pasākumus pasta nodaļās, pie 500 darbavietām izvietojot īpašas stikla aizsargbarjeras lielākajās un apmeklētākajās pasta nodaļās visā Latvijas teritorijā. Šāds risinājums radīts, lai ierobežotu saskarsmi starp pasta nodaļas operatoru un klientu. Lai barjeru uzlikšana notiktu iespējami ātri, Latvijas Pasta administrācijas darbinieki paši dodas uz Rīgas pasta nodaļām un veic nepieciešamos darbus. Visā Latvijā aizsargbarjeru izvietošanu plānots pabeigt līdz nedēļas beigām.

 

Latvijas Pasts lielākajās pasta nodaļās izvieto saskarsmi ierobežojošas organiskā stikla plāksnes, tādā veidā paredzot aprīkot kopumā 500 darbavietu aptuveni 300 pasta nodaļās. Aizsargbarjeras palīdz minimizēt pasta nodaļas operatora un klienta saskarsmes iespējas. Barjeru izvietošanu plānots pabeigt līdz nedēļas beigām.

Lai gan valstī ir ārkārtas situācija, Latvijas Pasts turpina darbu – visa veida sūtījumus piegādā pastnieki un kurjeri, pasta sūtījumu apmaiņu visā Latvijā veic šoferi un durvis apmeklētājiem ver pasta nodaļas. Savukārt administrācijas darbinieki iesaistās arī tehniskos darbos, piemēram, izvietojot aizsargbarjeras pasta nodaļās, palīdzot izvadāt sūtījumus vai regulēt klientu plūsmu pasta nodaļās, kā arī strādājot pie pakomātiem. Latvijas Pasta valdes priekšsēdētājs Mārcis Vilcāns: “Saku lielu paldies uzņēmuma kolektīvam šajos sarežģītajos ārkārtas apstākļos – katram pastniekam, operatoram, kurjeram, šoferim, sūtījumu apstrādātajam un administrācijas darbiniekam par nesavtīgu rīcību un iespēju turpināt darbu. Aicinu gan Latvijas Pasta klientus, gan darbiniekus būt saudzīgiem pret sevi un līdzcilvēkiem, ievērojot visus rekomendētos drošības pasākumus.”

Latvijas Pasta nodaļu darbiniekiem atbilstoši valstī izsludinātajiem ārkārtas situācijas nosacījumiem noteikti pastiprināti personiskās higiēnas un pasta nodaļu inventāra papildu dezinfekcijas pasākumi. Arī visi pastnieki ir attiecīgi informēti un apgādāti ar dezinfekcijas un citiem drošības līdzekļiem personiskajai lietošanai. Analogi drošības līdzekļi piemēroti arī šķirošanas kompleksa darbiniekiem.

Latvijas Pasts aicina klientus būt saprotošiem un, apmeklējot pasta nodaļu, stingri ievērot visus drošības pasākumus – neapmeklēt pasta nodaļu ar slimības simptomiem, nedrūzmēties un ievērot divu metru distanci, savu kārtu uzgaidīt nodaļas ārpusē, maksimāli izmantot iespēju pakalpojumiem pasta nodaļās pieteikties attālināti, kā arī lietot individuālos aizsardzības līdzekļus un ievērot nepieciešamo higiēnu.

 

Latvijas Pastsizveidojis speciālu biežāk uzdoto jautājumu–atbilžu sadaļu par uzņēmuma darbību ārkārtas situācijā, kas pieejama uzņēmuma interneta mājas lapaswww.pasts.lv jaunumu sadaļā un regulāri tiek aktualizēta.

Attēlus ar Latvijas Pasta administrācijas darbinieku iesaisti aizsargbarjeras izvietošanā pasta nodaļās iespējams aplūkot šeit.

Par VAS Latvijas Pasts

Latvijas Pasts nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. Latvijas Pasts ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā vairāk nekā 3400 darbinieku. Uzņēmuma iekšzemes sūtījumu piegādes kvalitātes mērījumus veic viena no Latvijas vadošajām tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūrām Kantar TNS, savukārt pārrobežu sūtījumu piegādes kvalitātes kontroles mērījumi tiek nodrošināti Starptautiskās pasta korporācijas (International Post Corporation) ietvaros ar izpētes kompāniju Kantar TNSIpsos un Quotas starpniecību.

Sīkākai informācijai:
Vineta Danielsone | Vecākā sabiedrisko attiecību projektu vadītāja
Tālr.: +371 67608504 | Mob.: +371 26722585
twitter.com/latvijas_pasts | facebook.com/latvijas.pastsinstagram.com/latvijas_pasts