Sakarā ar noteiktajiem papildu piesardzības pasākumiem Kuldīgā Covid-19 ierobežošanai no 2020.gada 2. līdz 14.oktobrim tiek mainīts Kuldīgas 1.pasta nodaļas darbalaiks – nodaļa šajā periodā strādās darbdienās no plkst.11 līdz 15. Latvijas Pasts aicina klientus izvērtēt nodaļu apmeklējuma nepieciešamību un maksimāli izmantot iespējas pieteikties pasta pakalpojumiem attālināti vai nepieciešamos pasta pakalpojumus saņemt pēc pieprasījuma savā dzīvesvietā, savukārt sūtījumu saņemšanai izmantot Latvijas Pasta pakomātu vai Circle K degvielas uzpildes staciju.
Īslaicīgas izmaiņas Kuldīgas 1.pasta nodaļas darbalaikā saistītas ar noteiktajiem papildu piesardzības pasākumiem Kuldīgā Covid-19 ierobežošanai. Tāpēc no 2. līdz 14.oktobrim Kuldīgas 1.pasta nodaļa strādās pirmdienās–piektdienās no plkst.11 līdz 15.
Kuldīgas iedzīvotāji nepieciešamos pasta pakalpojumus var saņemt arī pēc pieprasījuma savā dzīvesvietā. Pastnieks klienta dzīvesvietā nodrošina visus tos pasta pakalpojumus, kas pieejami pasta pakalpojumu sniegšanas vietā: vienkāršu un ierakstītu iekšzemes un pārrobežu vēstuļu korespondences saņemšana un nosūtīšana, iekšzemes un pārrobežu pasta paku saņemšana un nosūtīšana, pastmarku un aplokšņu iegāde, preses izdevumu abonēšana, iemaksas Pasta norēķinu sistēmas kontā, naudas pārvedumu izmaksa, komunālo maksājumu un citu rēķinu apmaksa un komercpreču iegāde. Pasta pakalpojumus dzīvesvietā iespējams pieteikt, zvanot Latvijas Pasta Klientu centram pa tālruni 67008001, 27008001 vai rakstot uz e-pasta adresi info@pasts.lv.
Lai nebūtu jāuzkavējas pasta nodaļā, Latvijas Pasts aicina maksimāli izmantot uzņēmuma mobilās lietotnes iespējas, kas ļauj pakalpojumiem pieteikties attālināti un nodaļā ierasties tieši uz sava pakalpojuma saņemšanu. Ārpus pasta nodaļas iespējams saņemt arī ienākošos reģistrētos sūtījumus, pāradresējot tos uz Latvijas Pasta pakomātu t/c Elvi Smilšu ielā 20, Circle K degvielas uzpildes staciju Ganību ielā 22 vai uz jebkuru citu sev ērtāko adresi, izmantojot Latvijas Pasta mobilo lietotni.
Latvijas Pasts aicina klientus būt saprotošiem un, izvērtējot nepieciešamību doties uz pasta nodaļu, stingri ievērot visus drošības pasākumus – neapmeklēt pasta nodaļu ar slimības simptomiem, nedrūzmēties un ievērot divu metru distanci, savu kārtu uzgaidīt nodaļas ārpusē, kā arī lietot individuālos aizsardzības līdzekļus un ievērot nepieciešamo higiēnu.
Ja tiks noteikti papildu ierobežojumi, Latvijas Pasts nekavējoties informēs par turpmākajām darbībām.
Par VAS Latvijas Pasts
Latvijas Pasts nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. Latvijas Pasts ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā vairāk nekā 3400 darbinieku. Uzņēmuma iekšzemes sūtījumu piegādes kvalitātes mērījumus veic viena no Latvijas vadošajām tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūrām Kantar TNS, savukārt pārrobežu sūtījumu piegādes kvalitātes kontroles mērījumi tiek nodrošināti Starptautiskās pasta korporācijas (International Post Corporation) ietvaros ar izpētes kompāniju Kantar TNS, Ipsos un Quotas starpniecību.
Sīkākai informācijai:
Vineta Danielsone | Vecākā sabiedrisko attiecību projektu vadītāja
Tālr.: +371 67608504 | Mob.: +371 26722585
E-pasts: pr@pasts.lv; vineta.danielsone@pasts.lv
twitter.com/latvijas_pasts | facebook.com/latvijas.pasts | instagram.com/latvijas_pasts