Lai veicinātu Latvijas Pasta pakomātu kā alternatīvu pasta sūtījumu saņemšanas vietu atpazīstamību un paaugstinātu klientiem sniegtā servisa līmeni, Latvijas Pasts klientiem sācis piedāvāt jaunu pakalpojumu – tagad ikvienā pasta pakalpojumu sniegšanas vietā iespējams noformēt pasta sūtījumu saņemšanai jebkurā no Latvijas Pasta pakomātiem. Šis pakalpojums ir pieejams reģistrētiem – ierakstītiem, apdrošinātiem un izsekojamiem – pasta sūtījumiem, kuru piegāde nav noformēta kā pēcmaksas pakalpojums un kam nav piemērots papildu pakalpojums Paziņojums par izsniegšanu.
Latvijas Pasts sācis piedāvāt reģistrētu – izsekojamu, ierakstītu vai apdrošinātu –pasta sūtījumu noformēšanu no jebkuras pasta pakalpojumu sniegšanas vietas uz vairāk nekā 60 Latvijas Pasta pakomātiem visā Latvijā. Tādējādi sūtījumu saņemšana klientiem kļūst vēl ērtāka, un pakalpojumu izvēles iespējas – arvien daudzveidīgākas.
Noformējot pasta sūtījumu saņemšanai Latvijas Pasta pakomātā, klientiem uz pasta sūtījuma jānorāda precīza konkrētā Latvijas Pasta pakomāta adrese, uz kuru pasta sūtījums tiek adresēts, kā arī sūtītāja un saņēmēja korekti un funkcionējoši mobilā tālruņa numuri, lai nodrošinātu pakalpojumu un lai nepieciešamības gadījumā Latvijas Pasta pārstāvim būtu iespēja sazināties ar sūtījuma saņēmēju vai sūtītāju, piemēram, situācijā, kad pārsniegti sūtījuma izmēra maksimāli atļautie parametri vai sūtījuma svars.
Pasta pakalpojumu sniegšanas vietā noformējot sūtījumu saņemšanai Latvijas Pasta pakomātā, jāņem vērā, ka sūtījuma svars nedrīkst pārsniegt 31,5 kilogramus, bet sūtījuma izmēra parametri nedrīkst būt lielāki par maksimāli atļautajiem 38 cm x 38 cm x 58 cm.
Pakomātos iespējams saņemt tos reģistrētos sūtījumus, kuru piegāde nav noformēta kā pēcmaksas pakalpojums un kuriem nav piemērots papildu pakalpojums Paziņojums par izsniegšanu, jo šādiem sūtījumiem nepieciešama samaksas iekasēšana no saņēmēja klātienē un saņēmēja paraksts uz paziņojuma kā apliecinājums, ka pasta sūtījums izsniegts adresātam rokās.
Nepilna gada laikā kopš pakomātu tīkla iegādes pieprasījums sūtījumu saņemšanai un nosūtīšanai Latvijas Pasta pakomātos ir būtiski pieaudzis, īpaši aktivizējoties kopš 2020.gada marta. Martā–jūnijā sūtījumu apgrozījums Latvijas Pasta pakomātu tīklā palielinājies par vairāk nekā 40%.
Aktuālās Latvijas Pasta pakomātu atrašanās vietas iespējams pārbaudīt te: https://pastastacija.lv/terminals?activeLang=lv
Vairāk informācijas par pasta sūtījumu saņemšanu un nosūtīšanu uz Latvijas Pasta pakomātiem šeit: https://pasts.lv/lv/privatpersonam/nosutit/pakomatu-sutijumi/
Latvijas Pasts aicina klientus laikus izņemt sev adresētos sūtījumus pakomātos, lai tie neuzkrātos un savus sūtījumus varētu saņemt arī citi klienti. Sūtījumu glabāšanas laiks Latvijas Pasta pakomātos patlaban ir piecas dienas.
Par VAS Latvijas Pasts
Latvijas Pasts nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. Latvijas Pasts ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā vairāk nekā 3400 darbinieku. Uzņēmuma iekšzemes sūtījumu piegādes kvalitātes mērījumus veic viena no Latvijas vadošajām tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūrām Kantar TNS, savukārt pārrobežu sūtījumu piegādes kvalitātes kontroles mērījumi tiek nodrošināti Starptautiskās pasta korporācijas (International Post Corporation) ietvaros ar izpētes kompāniju Kantar TNS, Ipsos un Quotas starpniecību.
Sīkākai informācijai:
Gundega Vārpa | Ārējo komunikāciju vadības daļas vadītāja
Tālr.: +371 67608505 | Mob.: +371 26628729
E-pasts: pr@pasts.lv; gundega.varpa@pasts.lv
twitter.com/latvijas_pasts| facebook.com/latvijas.pasts| instagram.com/latvijas_pasts