Nozares ziņas Pasts

Sakarā ar plānoto pārcelšanos uz rekonstruētām un klientiem draudzīgākām telpām esošajā adresē Strēlnieku prospektā 16, Jūrmalā, Majoru pasta nodaļa no 2021.gada 11.janvāra strādās pagaidu telpās tajā pašā adresē 2.stāvā. Lai veiksmīgi nodrošinātu pārvietošanas darbus, Majoru pasta nodaļa klientiem nebūs pieejama no 7.janvāra plkst.12, bet 11.janvārī sagaidīs klientus, kā parasti darbdienās, no plkst.8. Prognozējams, ka īpaši pasta nodaļai pielāgotās un speciāli veidotās telpās 1.stāvā esošajā adresē Majoru pasta nodaļa varētu sākt darbu pēc aptuveni trim mēnešiem.

Nodrošinot Jūrmalas iedzīvotājiem augstāku servisu un apkalpošanas kvalitāti, Latvijas Pasts pēc aptuveni trīs mēnešiem plāno atvērt Majoru pasta nodaļu jaunā veidolā – nodaļa atradīsies esošajā adresē Strēlnieku prospektā 16, ar ieeju no ielas puses un būs speciāli pielāgota komfortablai pasta pakalpojumu saņemšanai.

Jaunajās telpās brīvi varēs iekļūt jaunie vecāki ar bērnu ratiņiem un klienti ar kustību traucējumiem, tās būs plašākas, gaišākas, ar efektīvu sūtījumu izsniegšanas sistēmu, vairākām darbavietām un īpašu dizainu.

Remonta periodā Majoru pasta nodaļa no 2021.gada 11.janvāra strādās pagaidu telpās tajā pašā adresē – Strēlnieku prospektā 16 – 2.stāvā. Lai nodrošinātu pilnvērtīgu nodaļas pārcelšanās procesu, 7.janvārī tās darbalaiks būs no plkst.8 līdz 12. Savukārt klientu apkalpošanu pagaidu telpās Majoru pasta nodaļa uzsāks 11.janvārī plkst.8.

Nodaļas darbalaiks pagaidu telpās paliek nemainīgs: pirmdienās, otrdienās, trešdienās, ceturtdienās un piektdienās no plkst.8 līdz 19. Ņemot vērā sūtījumu skaita ievērojamo pieaugumu gadu mijā, līdz 23.janvārim Majoru pasta nodaļa atvērta arī sestdienās no plkst.10 līdz 15.

Latvijas Pasts aktīvi realizē klientu apkalpošanas uzlabošanas projektus pasta nodaļās, nodrošinot nodaļu telpu atjaunošanu atbilstoši klientu un darbinieku vajadzībām.

 

Par VAS Latvijas Pasts

Latvijas Pasts nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. Latvijas Pasts ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā ap 3200 darbinieku. Uzņēmuma iekšzemes sūtījumu piegādes kvalitātes mērījumus veic viena no Latvijas vadošajām tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūrām Kantar TNS, savukārt pārrobežu sūtījumu piegādes kvalitātes kontroles mērījumi tiek nodrošināti Starptautiskās pasta korporācijas (International Post Corporation) ietvaros ar izpētes kompāniju Kantar TNS, Ipsos un Quotas starpniecību.

 

Sīkākai informācijai:
Gundega Vārpa | Ārējo komunikāciju vadības daļas vadītāja
Tālr.: +371 67608505 | Mob.: +371 26628729
E-pasts: pr@pasts.lv; gundega.varpa@pasts.lv
twitter.com/latvijas_pasts| facebook.com/latvijas.pasts| instagram.com/latvijas_pasts