Vairāki desmiti Latvijas Pasta nodaļu visā valsts teritorijā no 2020.gada 11.jūlija atsāk klientu apkalpošanu sestdienās un/vai svētdienās. Izvērtējot klientu paradumus un pasta pakalpojumu pieprasījumu, no 2020.gada 13.jūlija vairākām pasta nodaļām tiek mainīts darbalaiks darbdienās. Latvijas Pasts aicina klientus izvērtēt nodaļu apmeklējuma nepieciešamību un maksimāli izmantot iespējas pieteikties pasta pakalpojumiem attālināti.
Sākot ar šīs nedēļas nogali, 11.jūliju, kopumā 40 pasta nodaļu Rīgā, Mārupē, Alūksnē, Bauskā, Cēsīs, Daugavpilī, Dobelē, Gulbenē, Jelgavā, Jēkabpilī, Krāslavā, Kuldīgā, Lielvārdē, Liepājā, Limbažos, Ludzā, Madonā, Ogrē, Ozolniekos, Saldū, Skrundā, Strenčos, Talsos, Tukumā, Valmierā un Ventspilī atsākusi klientu apkalpošanu sestdienās un/vai svētdienās. Precīzs pasta nodaļu saraksts, kam atsāk darbu brīvdienās un darbalaiks, pieejams šeit.
Izanalizējot klientu pasta pakalpojumu lietošanas paradumus, četrām pasta nodaļām no 2020.gada 13.jūlija tiek mainīts darbalaiks. Daugavpils 1.pasta nodaļai Rīgas ielā 42a, Jaunjelgavas pasta nodaļai Lāčplēša ielā 11, Ķeguma pasta nodaļai Rīgas ielā 10 un Ozolnieku pasta nodaļai Skolas ielā 1b, secināts, ka lielākais pasta pakalpojumu pieprasījums vērojams darbdienu rītos un/vai vakara stundās, tāpēc pieņemts lēmums apkalpošanu nodaļās maksimāli paplašināt darbdienās. Minēto pasta nodaļu jaunais darbalaiks pieejams te.
Tā kā joprojām stingri jāievēro drošības pasākumi, Latvijas Pasts aicina klientus būt saprotošiem un neapmeklēt pasta nodaļu ar slimības simptomiem, savu kārtu uzgaidīt nodaļas ārpusē, uzturēties nodaļā tikai tad, ja atbrīvojusies apkalpojošā kase, nedrūzmēties un ievērot divu metru distanci, kā arī lietot individuālos aizsardzības līdzekļus un ievērot nepieciešamo higiēnu.
Lai nebūtu jāuzkavējas pasta nodaļā, Latvijas Pasts aicina maksimāli izmantot uzņēmuma mobilās lietotnes iespējas, kas ļauj pakalpojumiem pieteikties attālināti un nodaļā ierasties tieši uz sava pakalpojuma saņemšanu, kā arī pāradresēt ienākošos reģistrētos sūtījumu uz kādu no Latvijas Pasta pakomātiem. Attālināti pieteikties pakalpojumiem iespējams 86 lielākajās un noslogotākajās pasta nodaļās visā Latvijā; šo nodaļu saraksts pieejams te.
Latvijas Pasts turpina vērtēt pasta nodaļu darbības un sūtījumu piegādes optimālu nodrošināšanu, ņemot vērā ārkārtas situāciju.
Par VAS Latvijas Pasts
Latvijas Pasts nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. Latvijas Pasts ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā vairāk nekā 3400 darbinieku. Uzņēmuma iekšzemes sūtījumu piegādes kvalitātes mērījumus veic viena no Latvijas vadošajām tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūrām Kantar TNS, savukārt pārrobežu sūtījumu piegādes kvalitātes kontroles mērījumi tiek nodrošināti Starptautiskās pasta korporācijas (International Post Corporation) ietvaros ar izpētes kompāniju Kantar TNS, Ipsos un Quotas starpniecību.
Sīkākai informācijai:
Vineta Danielsone | Vecākā sabiedrisko attiecību projektu vadītāja
Tālr.: +371 67608504 | Mob.: +371 26722585
E-pasts: pr@pasts.lv; vineta.danielsone@pasts.lv
twitter.com/latvijas_pasts | facebook.com/latvijas.pasts | instagram.com/latvijas_pasts