Veidojot mūsdienīgu Klientu centru ar klientiem ērtiem apkalpošanas principiem un modernu infrastruktūru, Latvijas Pasts pāriet uz vienotu informatīvo tālruni, nodrošinot visā valstī identiskus klientu apkalpošanas standartus, klientu problēmu un jautājumu vispusīgu apzināšanu, kā arī to uzskaiti un analīzi. Attālinātās klientu apkalpošanas instrumenti – tālruņa zvani un mobilās īsziņas, e-pasta vēstules un ziņas sociālajos tīklos – līdz ar Klientu centra modernizāciju tiek apkalpoti vienuviet, tādējādi ļaujot izprast klientiem visā Latvijā būtiskos jautājumus par pasta pakalpojumiem, atrast un novērtēt nepilnību cēloņus un sniegt korektu palīdzību klientiem.
Mūsdienīgs un klientiem draudzīgs Klientu centra modelis izveidots, ņemot vērā, ka pasta nodaļu primārais darba uzdevums ir klientu klātienes apkalpošana attiecīgajā pasta pakalpojumu sniegšanas vietā, bet noslogotākajā darbalaikā atbildēt uz tālruņa zvaniem visās gandrīz 400 pasta nodaļās ne vienmēr ir iespējams. Konsultāciju sniegšana pa tālruni un cita veida attālinātā klientu apkalpošana īpaši problemātiska mazajās pasta nodaļās, kur strādā tikai viens darbinieks.
“Komunikācijas pilnveidošana ar klientu ir mūsu prioritāte, tāpēc esam tajos saziņas kanālos, kur klientam ar mums sarunāties ir visērtāk. Pārņemot visu pasta nodaļu ienākošos zvanus, Latvijas Pastam izdevies efektīvi uzlabot komunikāciju ar klientiem, taču jauno sistēmu turpinām pilnveidot, lai tā darbotos arvien efektīvāk. Šobrīd aktīvi strādājam, lai līdz vasaras beigām Klientu centra darbalaiks tiktu pielāgots ilgāk strādājošo pasta nodaļu darbalaikam, nodrošinot saziņu arī pēc tradicionālā darbalaika beigām,” uzsver Latvijas Pasta Klientu centra vadītājs Kārlis Udrass.
Latvijas Pasta Klientu centrs pasta nodaļu ienākošo zvanu pakāpenisku pārņemšanu uzsāka 2018.gada nogalē, un šobrīd centralizēta attālinātā komunikācija tiek nodrošināta visās 382 pilna spektra pasta nodaļās. Pārkārtojot līdzšinējos resursus un uzlabojot efektivitāti, klientu apkalpošanā patlaban strādā 21 klientu apkalpošanas speciālists. Plānots, ka to skaitu tuvākajā nākotnē papildinās arī virtuālie asistenti.
Latvijas Pasta Klientu centra kontakti – tālrunis 27008001 vai 67008001, e‑pasta adrese info@pasts.lv, darbdienās no plkst.8 līdz 17.
Latvijas Pastspēdējos gados aktīvi īsteno dažādus klientu ērtību un kvalitātes uzlabošanas projektus.
Par VAS Latvijas Pasts
Latvijas Pasts nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. Latvijas Pasts ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā ap 3800 darbinieku. Uzņēmuma iekšzemes sūtījumu piegādes kvalitātes mērījumus veic viena no Latvijas vadošajām tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūrām Kantar TNS, savukārt pārrobežu sūtījumu piegādes kvalitātes kontroles mērījumi tiek nodrošināti Starptautiskās pasta korporācijas (International Post Corporation) ietvaros ar izpētes kompāniju Kantar TNS, Ipsos un Quotas starpniecību.
Sīkākai informācijai:
Vineta Danielsone | Vecākā sabiedrisko attiecību projektu vadītāja
Tālr.: +371 67608504 | Mob.: +371 26722585
E-pasts: pr@pasts.lv; vineta.danielsone@pasts.lv
twitter.com/latvijas_pasts| facebook.com/latvijas.pasts| instagram.com/latvijas_pasts