Pastiprinot drošības pasākumus, Latvijas Pasts sāk izvietot stikla aizsargbarjeras arī reģionu pasta nodaļās, kopumā aprīkojot 253 lielākās un apmeklētākās pasta nodaļas. Šāds risinājums radīts, lai ierobežotu saskarsmi starp pasta nodaļas operatoru un klientu. Neieciešamos darbus barjeru uzlikšanai nedēļas nogalē reģionos paveiks Latvijas Pasta šoferi.
Turpinot ieviest pastiprinātus drošības pasākumus Latvijas Pasta nodaļās,saskarsmi ierobežojošo organiskā stikla plākšņu izvietošana sākas arī reģionos – aprīkot paredzams kopumā 256 pasta nodaļas. Aizsargbarjeras palīdz minimizēt pasta nodaļas operatora un klienta saskarsmes iespējas, pasargājot gan klientus, gan darbiniekus. Precīzs pasta nodaļu saraksts katrā reģionā, kur tiek izliktas aizsargbarjeras, pieejams šeit.
Latvijas Pasta nodaļu darbiniekiem atbilstoši valstī izsludinātajiem ārkārtas situācijas nosacījumiem noteikti pastiprināti personiskās higiēnas un pasta nodaļu inventāra papildu dezinfekcijas pasākumi. Arī visi pastnieki ir attiecīgi informēti un apgādāti ar dezinfekcijas un citiem drošības līdzekļiem personiskajai lietošanai. Analogi drošības līdzekļi piemēroti arī šķirošanas kompleksa darbiniekiem.
Latvijas Pasts aicina klientus būt saprotošiem un, apmeklējot pasta nodaļu, stingri ievērot visus drošības pasākumus – neapmeklēt pasta nodaļu ar slimības simptomiem, nedrūzmēties un ievērot divu metru distanci, savu kārtu uzgaidīt nodaļas ārpusē, maksimāli izmantot iespēju pakalpojumiem pasta nodaļās pieteikties attālināti, kā arī lietot individuālos aizsardzības līdzekļus un ievērot nepieciešamo higiēnu.
Pastiprināti drošības pasākumi, ieviešot aizsargbarjeras, Latvijas Pasts uzsāka no 2020.gada 19.marta, sākotnēji aprīkojot lielākās un apmeklētās Rīgas reģiona pasta nodaļas. Visā Latvijā aizsargbarjeru izvietošanu plānots pabeigt līdz nedēļas beigām.
Latvijas Pastsizveidojis speciālu biežāk uzdoto jautājumu–atbilžu sadaļu par uzņēmuma darbību ārkārtas situācijā, kas pieejama uzņēmuma interneta mājas lapas www.pasts.lv jaunumu sadaļā un regulāri tiek aktualizēta.
Par VAS Latvijas Pasts
Latvijas Pasts nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. Latvijas Pasts ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā vairāk nekā 3400 darbinieku. Uzņēmuma iekšzemes sūtījumu piegādes kvalitātes mērījumus veic viena no Latvijas vadošajām tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūrām Kantar TNS, savukārt pārrobežu sūtījumu piegādes kvalitātes kontroles mērījumi tiek nodrošināti Starptautiskās pasta korporācijas (International Post Corporation) ietvaros ar izpētes kompāniju Kantar TNS, Ipsos un Quotas starpniecību.
Sīkākai informācijai:
Vineta Danielsone | Vecākā sabiedrisko attiecību projektu vadītāja
Tālr.: +371 67608504 | Mob.: +371 26722585
twitter.com/latvijas_pasts | facebook.com/latvijas.pasts| instagram.com/latvijas_pasts