Nozares ziņas

Lai sūtījumus varētu saņemt maksimāli daudz klientu, Latvijas Pasts no 23.marta sūtījumus savā pakomātu tīklā uzglabās trīs dienas – šāds lēmums pieņemts saistībā ar ārkārtas situāciju un būs spēkā līdz tās atcelšanai. Tā kā pieprasījums sūtījumu saņemšanai pakomātos šobrīd ir būtiski pieaudzis, nereti tajos veidojas sastrēgumi, jo daļa sūtījumu netiek izņemti laikus, neļaujot sūtījumus saņemt citiem klientiem. Tāpēc uz laiku pieņemts lēmums sūtījumu uzglabāšanas laiku pakomātos saīsināt, veicinot sūtījumu ātrāku apriti. Vienlaikus Latvijas Pasts veic vairāku pakomātu nomaiņu, izvietojot jaunākas paaudzes pakomātus ar lielāku ietilpību.

 

Arvien vairāk klientu, ņemot vērā ārkārtas situāciju un nepieciešamos drošības pasākumus, sūtījumus izvēlas saņemt bezkontakta veidā, izmantojot Latvijas Pasta pakomātus. Patlaban tajos mēdz veidoties zināmi sastrēgumi, jo daļa sūtījumu netiek izņemti savlaicīgi, tādējādi radot sūtījumu uzkrājumus, kas neļauj savus sūtījumus izņemt citiem klientiem.

Tāpēc pieņemts lēmums no 23.marta līdz ārkārtas situācijas atcelšanai sūtījumus pakomātos uzglabāt trīs dienas, ļaujot sūtījumus pakomātos saņemt maksimāli lielam klientu skaitam. Jaunais uzglabāšanas termiņš attieksies uz sūtījumiem, kas pakomātos tiks ievietoti no 23.marta. Vienlaikus Latvijas Pasts aicina arī tos klientus, kuru sūtījumi pakomātos ievietoti pirms šī datuma, savus sūtījumus izņemt, negaidot līdz šim spēkā esošā piecu dienu termiņa beigas. Šāda atbildīga rīcība veicinās sūtījumu ātrāku apriti un iespējas sūtījumus valstī izsludinātās ārkārtas situācijas laikā izņemt arī citiem klientiem.

Kopumā Latvijas Pastam ir 61 pakomāts visā valstī, un to kapacitāte arī patlaban tiek palielināta, mainot tos uz jaunākas paaudzes un ietilpīgākiem pakomātiem. Piemēram, 24.martā uz pakomātu ar divreiz lielāku nodalījumu skaitu tiks mainīts pakomāts K.Valdemāra ielā 112, Rīgā.

Aktuālās Latvijas Pasta pakomātu atrašanās vietas iespējams pārbaudīt te.

 

Ārkārtas apstākļos visi Latvijas Pasta pakomāti tiek pastiprināti tīrīti un dezinficēti.

Latvijas Pasts patlaban pilnībā nodrošina pasta sūtījumu piegādes kā iekšzemē, tā uz ārvalstīm. Latvijas Pasts izveidojis speciālu jautājumu–atbilžu sadaļu uzņēmuma interneta mājas lapas www.pasts.lv jaunumu sadaļā, kur informācija tiek regulāri aktualizēta.

 

 

Par VAS Latvijas Pasts

Latvijas Pasts nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. Latvijas Pasts ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā vairāk nekā 3400 darbinieku. Uzņēmuma iekšzemes sūtījumu piegādes kvalitātes mērījumus veic viena no Latvijas vadošajām tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūrām Kantar TNS, savukārt pārrobežu sūtījumu piegādes kvalitātes kontroles mērījumi tiek nodrošināti Starptautiskās pasta korporācijas (International Post Corporation) ietvaros ar izpētes kompāniju Kantar TNSIpsos un Quotas starpniecību.

Sīkākai informācijai:
Gundega Vārpa | Ārējo komunikāciju vadības daļas vadītāja
Tālr.: +371 67608505 | Mob.: +371 26628729
twitter.com/latvijas_pasts|facebook.com/latvijas.pastsinstagram.com/latvijas_pasts