Satiksmes ministrs Kaspars Briškens saka, ka ir atrasts lētāks veids, kā izveidot BEMU vilcienu infrastruktūru. Tas nozīmē, ka BEMU projekts var notikt. Vilcieni jau ir pasūtīti, un tagad vajag naudu, lai sāktu projektu. 

Briškens domā, ka naudu var atrast, pārskatot Eiropas Savienības piešķirto naudu dzelzceļa projektiem. Viņi plāno iesniegt priekšlikumu Finanšu ministrijai līdz februāra beigām.

Arī jāatceras, ka prioritāte ir Rail Baltica savienojums ar Rīgu un dzelzceļš no Daugavkrastiem līdz Rīgas lidostai.

Vilcienu satiksmē ir uzlabojumi. Tagad ir 32 jauni "Škoda Vagonka" elektrovilcieni, un cilvēki ir apmierināti. Pasažieru skaits ir palielinājies, pat ja ir bijuši remontdarbi. Bet vecie dīzeļvilcieni, kas brauc neelektrificētās zonās, ir novecojuši. BEMU projekts varētu palīdzēt savienot reģionus ar Rīgu.

Iepriekš BEMU projekts bija dārgs, tāpēc to apturēja. Tagad ir lētāks risinājums, un projektu var īstenot laikā ar ES fondu palīdzību.

Briškens arī saka, ka "Škoda Vagonka" vilcieni ir līdzīgi esošajiem elektrovilcieniem. Tas var palīdzēt samazināt vilcienu uzturēšanas izmaksas nākotnē.