Nozares ziņas

Pasaules Pasta savienības (Universal Postal Union) Eksprespasta kooperatīva (Expressmail Service, EMS, Cooperative) 198 dalībvalstu konkurencē Latvijas Pasta Eksprespasts 2018.gadā atzīts par labāko kurjerpasta servisu pasaulē un tam piešķirts zelta līmeņa kvalitātes novērtējums. Eksprespasta rezultātus visas pasaules EMS uzņēmumos vērtēja starptautiskā auditorkompānija PriceWaterhouseCoopers. Latvijas Pasta Eksprespasta svinīga apbalvošana plānota EMS Ģenerālās asamblejas ietvaros 2019.gada 29.martā.

Pētījums 2018.gadā veikts Pasaules Pasta savienības EMS kooperatīva uzņēmumos visā pasaulē, kopumā 198 valstīs, katru ceturksni fiksējot, analizējot un izvērtējot tādus eksprespasta sūtījumu kvalitātes parametrus kā savlaicīga sūtījumu piegāde, datu apmaiņa, klientu servisa sasniedzamība un atbilžu ātrums, eksporta sūtījumu apjoma pieaugums, sūtījumu ceļa pilna izsekojamība un citus kritērijus.

Saskaņā ar PriceWaterhouseCoopers pētījuma rezultātiem savlaicīgas piegādes tiek nodrošinātas 99% Latvijas Pasta Eksprespasta sūtījumu, precīza datu apmaiņa – 98% sūtījumu, klientu servisa reakcijas kvalitatāte ir novērtēta ar 95%, eksporta sūtījumu pieaugums – 11%, klientiem atbildes pa tālruni 85% gadījumu sniegtas 20 sekunžu laikā un sūtījumu izsekojamība tiek nodrošināta visiem sūtījumiem.

“Mēs strādājam, lai apmierināti būtu mūsu klienti, tāpēc darām visu, lai nodrošinātu saviem klientiem ātrumu, ērtumu un servisu. Kaut gan konkurējam ar visā pasaulē labi zināmiem zīmoliem, daudzās jomās esam bijuši pirmie gan ideju, gan kvalitātes, gan izpildījuma ziņā, un mūsu klienti to novērtē. Tam apliecinājums ir fakts, ka mūsu klientu vidū ir visi lielākie un zināmākie interneta veikali Baltijā, kā arī veikali, kas nav tradicionāli interneta veikali, bet kuru piedāvājumā ietilpst arī iepirkšanās e-vidē. Pie sasniegtā nepastāsimies, un darīsim visu, lai kļūtu vēl ātrāki, vēl ērtāki un vēl pieejamāki,” uzsver Latvijas Pasta Eksprespasta departamenta direktors Ansis Karahons.

Latvijas Pasta Eksprespasta rezultāti EMS kooperatīva uzdevumā veiktajā PriceWaterhouseCoopers pētījumā jau vairāku gadu garumā atbilst pirmajām pozīcijām gan Eiropas, gan pasaules eksprespasta uzņēmumu konkurencē.

Eksprespasts sniedz ātrus piegādes pakalpojumus no rokas rokā visā pasaulē. Izmantojot Latvijas Pasta un sadarbības partneru plašo piegādes tīklu, Eksprespasta kurjeru serviss spēj nogādāt sūtījumus ātri un droši vistālākajā pasaules punktā. Uzņēmumiem tiek piedāvāta daudzveidīga sūtījumu piegāžu sistēma, nodrošinot izdevīgākos biznesa risinājumus un individuālu pieeju katram klientam.

Par VAS Latvijas Pasts

Latvijas Pasts nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. Latvijas Pasts ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā ap 4000 darbinieku. Uzņēmuma iekšzemes sūtījumu piegādes kvalitātes mērījumus veic viena no Latvijas vadošajām tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūrām Kantar TNS, savukārt pārrobežu sūtījumu piegādes kvalitātes kontroles mērījumi tiek nodrošināti Starptautiskās pasta korporācijas (International Post Corporation) ietvaros ar izpētes kompāniju Kantar TNS, Ipsos un Quotas starpniecību.

Sīkākai informācijai:
Gundega Vārpa | Ārējo komunikāciju vadības daļas vadītāja
Tālr.: +371 67608505 | Mob.: +371 26628729
E-pasts: pr@pasts.lv; gundega.varpa@pasts.lv
twitter.com/latvijas_pasts| facebook.com/latvijas.pasts| instagram.com/latvijas_pasts