Turpinoties Covid-19 pandēmijas negatīvajai ietekmei uz Latvijas Pasta darbību un slimojot visdažādāko profesiju darbiniekiem, bet jo īpaši – piegādē un pasta pakalpojumu sniegšanā iesaistītajiem pastniekiem un pasta nodaļu operatoriem –, pašlaik visjūtamāk skarts pasta nodaļu darbs un piegādes iespējas lielākajās pilsētās. Īpaši tas vērojams Rīgā, kā arī un Vidzemē un Zemgalē. Latvijas Pasts lūdz klientus būt saprotošiem attiecībā uz šo no Latvijas Pasta neatkarīgo ārējo apstākļu ietekmi – paredzams, ka nākamnedēļ Rīgā un citās pilsētās nāksies būtiski saīsināt vairāku pasta nodaļu darbalaiku, jo nodaļu darbinieki un administrācijas pārstāvji dosies palīgās nodrošināt sūtījumu piegādes.
Latvijas Pastā pašlaik iztrūkst vairāk nekā 200 pasta pakalpojumu sniegšanā un sūtījumu piegādēs iesaistīto darbinieku, jo to darbinieku skaitu, kas izveseļojas, nekavējoši papildina jauni saslimušie vai to kontaktpersonas. Problēmas un ietekmi uz citu struktūrvienību darbu rada fakts, ka saslimušo un kontaktpersonu darbu pārdala veselie tajās pašās vai citās struktūrvienībās strādājošie, tādējādi kopējie pakalpojumu sniegšanas un piegādes procesi ir apgrūtināti un kavēti gandrīz visā Latvijas Pasta sistēmā.
Paredzams, ka lielā saslimušo un kontaktpersonu skaita kāpuma dēļ tieši Rīgā un tās apkaimē, kā arī citās lielākajās pilsētās Vidzemē un Zemgalē nākamnedēļ, no 2022.gada 7.februāra, būtiski nāksies saīsināt vairāku pasta nodaļu darbalaiku, nodaļu un administrācijas darbiniekiem dodoties pasta sūtījumu piegādēs, lai aizvietotu saslimušos kolēģus. Nepieciešamības gadījumā atsevišķas pasta nodaļas var tikt uz laiku slēgtas un to funkcijas nodotas citām, strādājošajām, pasta nodaļām.
Latvijas Pasts lūdz klientus ar izpratni izturēties pret pandēmijas radītajiem kritiskajiem apstākļiem. Neskatoties uz sarežģīto situāciju, Latvijas Pasta darbinieki dara visu iespējamo, lai klientiem sniegtu vajadzīgos pakalpojumus un nodrošinātu piegādes, taču aicina rēķināties ar zināmām neērtībām un kavējumiem.
Par VAS Latvijas Pasts
Latvijas Pasts nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. Latvijas Pasts ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā ap 3000 darbinieku. Uzņēmuma iekšzemes sūtījumu piegādes kvalitātes mērījumus veic viena no Latvijas vadošajām tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūrām Kantar TNS, savukārt pārrobežu sūtījumu piegādes kvalitātes kontroles mērījumi tiek nodrošināti Starptautiskās pasta korporācijas (International Post Corporation) ietvaros ar izpētes kompāniju Kantar TNS, Ipsos un Quotas starpniecību.
Sīkākai informācijai:
Gundega Vārpa | Ārējo komunikāciju vadības daļas vadītāja
Mob.: +371 26628729
E-pasts: pr@pasts.lv; gundega.varpa@pasts.lv
twitter.com/latvijas_pasts | facebook.com/latvijas.pasts | instagram.com/latvijas_pasts