Sakarā ar Latvijā izsludināto ārkārtējo situāciju un ieviestajiem ierobežojumiem tirdzniecības centru darbībā, lai mazinātu koronavīrusa Covid-19 izplatīšanos, Latvijas Pasts no 2020.gada 14.novembra maina 10 pasta nodaļu darbalaiku – tās nestrādās sestdienās un svētdienās. Latvijas Pasts atgādina, ka ārkārtējās situācijas periodā sūtījumu izsniegšanas faktu viedierīcēs fiksē pasta darbinieki, kā arī aicina klientus izvērtēt nodaļu apmeklējuma nepieciešamību un maksimāli izmantot iespējas pieteikties pasta pakalpojumiem attālināti.
Sākot ar tuvāko nedēļas nogali, 14.novembri, sestdienās un svētdienās līdz 6.decembrim vai līdz turpmākajiem lēmumiem mainīts 10 Latvijas Pasta nodaļu darbalaiks tirdzniecības centros Rīgā, Mārupē un Jelgavā – tās nestrādās sestdienās un svētdienās. Šāds lēmums pieņemts sakarā ar Latvijā izsludināto ārkārtējo situāciju un ieviestajiem ierobežojumiem tirdzniecības centru darbībā, lai mazinātu koronavīrusa Covid-19 izplatīšanos.
Ārkārtējās situācijas laikā sestdienās un svētdienās nestrādās astoņas nodaļas Rīgā: Rīgas 3.pasta nodaļa t/c Mols, Krasta ielā 46; Rīgas 17.pasta nodaļa t/c Domina, Ieriķu ielā 3; Rīgas 20.pasta nodaļa t/c Dole, Maskavas ielā 357; Rīgas 22.pasta nodaļa t/p Alfa, Brīvības gatvē 372; Rīgas 25.pasta nodaļa t/c Spice, Lielirbes ielā 29; Rīgas 33.pasta nodaļa t/c Akropole, Maskavas ielā 257b; Rīgas 50.pasta nodaļa t/c Origo, Stacijas laukumā 2, un Rīgas 57.pasta nodaļa t/c Mego, Prūšu ielā 2. Brīvdienās būs slēgta arī pa vienai pasta nodaļai Mārupē un Jelgavā: Mārupes pasta nodaļa t/c Mārupe, Daugavas ielā 31, un Jelgavas 5.pasta nodaļa t/c RAF, Rīgas ielā 48.
Latvijas Pasts atgādina, ka ārkārtējās situācijas laikā atbilstoši Ministru kabineta rīkojumam ierakstītu, apdrošinātu un eksprespasta sūtījumu izsniegšanas faktu elektroniskajās ierīcēs klientu vietā fiksē paši Latvijas Pasta darbinieki: pastnieki – mobilajos viedtālruņos, Eksprespasta kurjeri – mobilajos termināļos, pasta nodaļu operatori – kases sistēmu elektroniskā paraksta ierīcēs. Šāda kārtība izslēdz risku, ko Covid-19 izplatības apstākļos laikā varētu radīt klientu parakstīšanās mobilajās viedierīcēs. Šāda sistēma darbosies līdz ārkārtas situācijas beigām vai līdz jauniem lēmumiem.
Lai nebūtu jāuzkavējas pasta nodaļā, Latvijas Pasts aicina maksimāli izmantot uzņēmuma mobilās lietotnes iespējas, kas ļauj pakalpojumiem pieteikties attālināti un nodaļā ierasties tieši uz sava pakalpojuma saņemšanu. Attālināti pieteikties pakalpojumiem iespējams 86 lielākajās un noslogotākajās pasta nodaļās visā Latvijā; šo nodaļu saraksts pieejams te.
Latvijas Pasts turpina vērtēt pasta nodaļu darbības un sūtījumu piegādes turpmāku optimālu nodrošināšanu, ņemot vērā ārkārtējo situāciju.
Par VAS Latvijas Pasts
Latvijas Pasts nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. Latvijas Pasts ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā ap 3200 darbinieku. Uzņēmuma iekšzemes sūtījumu piegādes kvalitātes mērījumus veic viena no Latvijas vadošajām tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūrām Kantar TNS, savukārt pārrobežu sūtījumu piegādes kvalitātes kontroles mērījumi tiek nodrošināti Starptautiskās pasta korporācijas (International Post Corporation) ietvaros ar izpētes kompāniju Kantar TNS, Ipsos un Quotas starpniecību.
Sīkākai informācijai:
Vineta Danielsone | Vecākā sabiedrisko attiecību projektu vadītāja
Tālr.: +371 67608504 | Mob.: +371 26722585
E-pasts: pr@pasts.lv; vineta.danielsone@pasts.lv
twitter.com/latvijas_pasts|facebook.com/latvijas.pasts|instagram.com/latvijas_pasts