Nozares ziņas

Pakomātu tīkla modernizācijas ietvaros Latvijas Pasts sadarbībā ar banku Citadele pabeidzis visu uzņēmuma pakomātu aprīkošanu ar jaunākās paaudzes maksājumu karšu termināļiem, un tagad klienti, nosūtot sūtījumu, par to var norēķināties uzreiz pie pakomāta. Tādējādi Latvijas Pasts piedāvā visdaudzveidīgākās norēķinu iespējas par sūtījumu piegādi pakomātos – uz vietas pie pakomāta ar maksājumu karti, ar maksājumu sistēmas Mobilly starpniecību, ar īpašiem internetā iegādājamiem maksājumu kodiem un noformējot sūtījumu Latvijas Pasta Eksprespasta mājas lapā. Latvijas Pasta pakomātu tīkla modernizācija un paplašināšana tiek turpināta, plānojot jaunas servisa iespējas klientiem.

2020.gada septembrī Latvijas Pasts sadarbībā ar banku Citadele īstenojis visu 62 uzņēmuma pakomātu aprīkošanu ar jaunākās paaudzes maksājumu karšu termināļiem, kas ļauj par nosūtīšanas pakalpojumiem norēķināties uz vietas pie pakomāta, tostarp izmantojot bezkontakta maksājumu tehnoloģiju iespējas.

Pabeidzot šo modernizācijas posmu, Latvijas Pasts saviem klientiem nodrošina visplašākās norēķinu iespējas sūtījumu piegādēm pakomātos: gan uz vietas pakomātā, gan iegādājoties apmaksas kodus interneta vietnē https://pakomati.pasts.lv/, gan ar Mobilly starpniecību, gan arī noformējot sūtījumu Latvijas Pasta Eksprespasta mājaslapā un izmantojot tā piedāvāto e-sūtīšanas rīku: https://expresspasts.lv/esutisana/

Nākamais pakomātu tīkla funkcionalitātes uzlabošanas posms ļaus par internetveikalā noformētu pēcmaksas sūtījumu pakomātā ar maksājumu karti norēķināties tā saņemšanas brīdī, bet turpmākie attīstības plāni saistās ar pakomātu tīkla būtisku paplašināšanu, paredzot 60 jaunu pakomātu iegādi un izvietošanu šogad un 2021.gada laikā.

2020.gada augustā, noslēdzot pakomātu tīkla modernizācijas pirmo posmu, Latvijas Pasts par 40% jeb vairāk nekā par 1000 nodalījumu palielināja tā kopējo ietilpību, tādējādi uzlabojot sūtījumu aprites ātrumu un ļaujot piegādāt un saņemt lielāku skaitu sūtījumu.

Latvijas Pasts pakomātu tīklu iegādājās 2019.gada augustā, būtiski paplašinot sūtījumu izsniegšanas un nosūtīšanas iespējas, ko veido vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu, pastnieku un kurjeru serviss, Circle-K degvielas uzpildes staciju tīkls un vairāk nekā 60 pakomātu visā Latvijā.

 

Par VAS Latvijas Pasts

Latvijas Pasts nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. Latvijas Pasts ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā vairāk nekā 3400 darbinieku. Uzņēmuma iekšzemes sūtījumu piegādes kvalitātes mērījumus veic viena no Latvijas vadošajām tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūrām Kantar TNS, savukārt pārrobežu sūtījumu piegādes kvalitātes kontroles mērījumi tiek nodrošināti Starptautiskās pasta korporācijas (International Post Corporation) ietvaros ar izpētes kompāniju Kantar TNS, Ipsos un Quotas starpniecību.

 

Sīkākai informācijai:
Gundega Vārpa | Ārējo komunikāciju vadības daļas vadītāja
Tālr.: +371 67608505 | Mob.: +371 26628729
E-pasts: pr@pasts.lv; gundega.varpa@pasts.lv
twitter.com/latvijas_pasts| facebook.com/latvijas.pasts| instagram.com/latvijas_pasts