Rīga. Latvijas lidsabiedrības airBaltic lojalitātes programma airBaltic Club īsteno procesu, lai pilnībā integrētu PINS programmu zem viena zīmola, tādējādi sniedzot klientiem vēl saistošākus piedāvājumus.
SIA Loyalty Services izpilddirektors Māris Rudens norāda: "Kopīgā lojalitātes programma airBaltic Club piedzīvos izmaiņas, lai ceļotājiem Baltijā sniegtu plašāku lojalitātes programmu ar lielākiem ieguvumiem, vairāk koncentrējoties uz ar ceļošanu saistītiem partneriem un ar lidsabiedrību saistītām priekšrocībām."
"Lidsabiedrībai airBaltic ikviena inovācija lojalitātes programmā atspoguļo pūliņus klientiem sniegt lielāku vērtību un uzlabot vispārējo klientu pieredzi. Digitālo zīmodziņu kartes koncepts, kas tika ieviests pirms diviem gadiem ar mērķi atbalstīt tos, kuri ceļo retāk, jau uzrāda panākumus. Lojalitātes programmas biedru skaits katru gadu turpina palielināties par vairāk nekā 50%," piebilst Māris Rudens.
airBaltic Club ir lojalitātes programma, kurā iespējams ceļojot krāt PINS lojalitātes punktus un zīmodziņus, lai apmainītu tos pret dažādām balvām. Programmas biedri var pelnīt PINS punktus ik reizi, lidojot ar airBaltic vai izmantojot ceļošanas un mazumtirdzniecības partneru pakalpojumus. Tāpat punktus iespējams arī pelnīt, izmantojot Booking.com, Sixt, Hertz, Avis, Narvesen un daudzu citu partneru pakalpojumus.
Ikviens programmas biedrs, kurš ceļo ar airBaltic vismaz piecas reizes gadā, var iegūt bezmaksas ceļojumu, pateicoties dalībai airBaltic Club. Arī klienti, kuri ceļo retāk, var saņemt vērtīgas balvas, tostarp iegūt iespēju bezmaksas reģistrēt bagāžu un izvēlēties sēdvietu.
airBaltic Club turpinās piedāvāt Executive un VIP dalības līmeņus ar vēl vairāk priekšrocībām ceļotājiem, kuri lido bieži. Uzņēmums arī ievieš digitālās lojalitātes kartes, kuras kluba biedri varēs lejupielādēt mobilajā tālrunī un pievienot lietotnēm Apple Wallet (Iphone lietotājiem) vai WalletPasses (Android OS lietotājiem). Tas ļaus nopelnīt lojalitātes punktus lidojuma laikā par pirkumiem lidmašīnā vai apskatīt priekšrocību līmeni, ceļojot bez fiziskas plastikāta kartes.
Lai iegūtu plašāku informāciju par airBaltic Club, lūdzam apmeklēt airBaltic mājaslapu: https://www.airbaltic.com/lv/par-airbaltic-club.
Par airBaltic īsumā:
airBaltic (Air Baltic Corporation AS) ir viena no punktuālākajām lidsabiedrībām pasaulē, kas savieno Baltijas reģionu ar 60 galamērķiem Eiropā, Tuvajos Austrumos un NVS. airBaltic ir akciju sabiedrība, kas dibināta 1995. gadā. Galvenais akcionārs ir Latvijas valsts ar 96,14% akciju, bet Larsam Tūsenam ar viņam pilnībā piederošu SIA Aircraft Leasing 1 pieder 3,86%. airBaltic veic lidojumus ar 22 Airbus A220-300 lidmašīnām. airBaltic ir saņēmusi vairākus starptautiskus apbalvojumus par izcilību, inovatīviem pakalpojumiem un saviem sasniegumiem, pateicoties veiksmīgai uzņēmējdarbības restrukturizēšanai. 2017. gadā lidsabiedrība saņēma CAPA apbalvojumu kā gada reģionālā lidsabiedrība, bet 2018. un 2019. gadā airBaltic tika apbalvota ar ATW Tirgus līdera balvu. 2019. gadā airBaltic saņēma Airline Strategy Nozares līderības balvu (Sector Leadership Award).
Turpmākai informācijai:
Alise Briede
Korporatīvās komunikācijas vadītāja
A/S “Air Baltic Corporation”
E-pasts: pr@airbaltic.lv