Pretendentiem jāpiesakās līdz
Satiksmes ministrija (reģistrācijas Nr. 90000088687) izsludina konkursu uzAdministratīvā departamenta Dokumentu un elektroniskās pārvaldes nodaļas
valsts sekretāra palīga amatu uz noteiktu laiku
Piedāvājam:
- Interesantu un atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- Mēnešalgu no 1260 euro līdz 1400 euro
- Papildatvaļinājumu, papildu brīvdienas, atvaļinājuma pabalstu un citas sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- Veselības apdrošināšanu (pēc nostrādātiem 6 mēnešiem)
- Darba vietu Rīgas centrā un labus darba apstākļus
- Elastīgā un daļēji attālinātā darba iespējas
- Profesionālās kvalifikācijas celšanas pasākumus
Galvenie pienākumi:
- Sniegt konsultatīvu un administratīvu atbalstu valsts sekretāram un valsts sekretāra vietniekam
- Piedalīties ministrijas dokumentu pārvaldībā, koordinējot un nodrošinot dokumentu un informācijas apriti, analizēt korespondenci un pieņemt lēmumus par tās sākotnējo novirzīšanu struktūrvienībām
- Valsts sekretāra un/vai valsts sekretāra vietnieka uzdevumā sagatavot un noformēt rezolūciju, vēstuļu un citu dokumentu projektus, tai skaitā izvērtēt un koordinēt sagatavoto dokumentu projektu nosūtīšanu izsludināšanai valsts sekretāra sanāksmē
- Sekot valsts sekretāra un/vai valsts sekretāra vietnieka darba grafika izpildei, organizēt apmeklētāju pieņemšanu, sanāksmes, tikšanās un apspriedes, pēc vadītāja norādījumiem protokolēt tās
- Uzturēt informatīvo un administratīvo saikni ar ministrijas darbiniekiem, valsts pārvaldes un pašvaldību iestāžu amatpersonām
Prasības pretendentiem:
- Vispārējā vidējā, vidējā profesionālā vai augstākā izglītība
- Vismaz viena gada darba pieredze amata pienākumiem atbilstošā un pielīdzināmā jomā
- Labas zināšanas lietvedības jomā
- Pārzināt un ievērot lietišķo etiķeti
- Prasme operatīvi pieņemt lēmumus un koordinēt veicamos darbus paaugstinātas intensitātes un ierobežota laika apstākļos
- Labas angļu valodas zināšanas un vēlamas krievu valodas zināšanas
- Amata pienākumiem atbilstošas datora lietotāja prasmes.
Amata pienākumu veikšanai nepieciešams izmantot patstāvīgi noformētu nacionālo elektroniskās identifikācijas risinājumu, t.i., eParaksts mobile, eParaksts eID vai eParaksts karte.
Pretendentiem līdz 2024.gada 22.maijam nosūtīt elektroniski vai pa pastu, vai iesniegt Satiksmes ministrijas Administratīvajā departamentā šādus dokumentus:
- Motivētu pieteikuma vēstuli
- CV (latviešu valodā)
- Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
Sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuri pēc dokumentu izvērtēšanas pirmajā kārtā tiks aicināti uz personāla atlases otro kārtu.
Personas datu apstrāde tiek veikta personāla atlases konkursa norisei un ministrijas tiesisko interešu nodrošināšanai. Informāciju par personas datu apstrādi Satiksmes ministrijā var iegūt tīmekļa vietnes www.sam.gov.lv sadaļā Privātuma politika.